Torsdag!

Hm missade visst att skriva förra veckan :o/. Men vi hade verkligen fullt upp förra veckan. På tisdagen förljde några av Elins kompisar hem från dagis med mammor och syskon. Det va då Alexia m familj och Olle med familj.
Som vanligt hade de jättekul. Och vi mammor fick tjata av oss lite. Blir tyvärr inte lika ofta jag och Vicktoria ses nu när hon börjat jobba igen. Men vi försöker ses då och då i alla fall.


Emma, Antonia och Arvid leker lite


Alexia o Olle på Elins rum.


Elin o Alexia (hm fick ingen bra bild där såg jag).

Sen på ondagen va Alexandra, Jamie och lilla Millie här på lite lek och mellanmål :o). Elin bara älskar att träffa dem. Sen vill hon alltid hålla lilla Millie som bara är ca 2 månarder nu. Så söt o liten är hon.
Sen bar det i väg till Huskvarna för att hämta ut min pencilin(stava?) till mig. Har visst gått med urininfektion och feber i ca 3 månarder. Inte undra på att jag känner mig trött och yr i mellant åt då :o/. Tyvärr så är febern fortfarande kvar :o(. Vet inte va det beror på. Fast jag ätit medicinen. Men jag har fått tid att kolla upp mina leverfläckar. Få se i fall de kan ta nått blodprov el nått o kolla va det kan vara. Är bara sååå TRÖTT på att vara trött och yr :o/.

På torsdagen efter dagis åkte vi till stan för att ta kort på Elin som fyller 5 år på lördag. Hon måste ju vara med i både JP och Jönköpings Nu. Jag tar ju alltid förstoring på Jönköpings NU. Men innan det åkte vi till Macdonlads.




 2 nöjda tjejer :o)

På fredagen va vi ute nere hos pappa. Och Madde, Engla o Elvina va oxå med. Vi va inne på en snabb fika hos pappa med. För det va evigheter sen vi sågs, ändå bor vi så nära varandra :o(.


På väg ner till pappa. Elin är sååå GLAD för att hon kan åka på sin sparkcykel igen :o)


Engla o Emma



På lördagen va den såå härligt väder. Vi va ute hela dagen.


Å det kändes nästan som vår.





Sen på lördag natt jobbade jag. Men jag jobbade med Tessan så det gick hur bra som helst ;o).

I tisdags va det BVC besök för Elin.
Och hon klarade alla test galant :oD. Inte för att jag trodde nått annat heller. Sen på eftermiddan va det tandläkar besök för henne oxå. Och där va oxå allt bra. Och hon hade visst redan fått sina 6 års tänder, fast hon bara fyller 5 år.

I går va jag Cissi på Ikea och åt frukost med våra små. Sen blev det en tur på a6 :o). Får passa på att träffa Cissi nu för hon börjar jobba om 2 v :o(. Henne är nog den jag träffat mest under min föräldrarledighet. Men jag har fortfarande andra kompisar som går hemme fortfarande :o).

Nehe nu ska jag återgå till mitt städande här. Det blir ju kalas för hela släkten denna helgen så då måste det ju fixas lite :o).

Blä det snöar massa ute :o(. Jag vill ha vår nu ju.....

Ha det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0