Kalas för min prinsessa :o)


Titta va fin hon är i sina nya smycken och krona som hon fick av Victor o Johanna.
Mycke uppskattat :o). Tack.

Ja i går va det kalas för Elin. Oj oj va många vi va. Tror va va 19 st. Kan ju meddela att det va trångt och varmt
här inne. Och inte nog med det, maten blev förstörd :o(. Jag hade gjort en jättegod gryta på fläskytterfile, dionsenap och annanas. Gjorde på 4 kg kött. Gjorde maten på lördagen så att det bara va att värma på. Sen stekte jag hela potisar i ugnen och kokade ris oxå i fall det inte skulle räcka. Men då när jag skulle värma på grytan i går så blev det inte varmt. Det va nån slags teflongryta som jag lånat. Fast det kokade i grytan så va maten kall. Helt konstigt va det. Och rätt som det va när jag smakade på maten så smakade den bränt :o/. Blev sååååå ledsen. Så maten va förstörd. Jag försökte så gott jag kunde att få bort den där smaken. Rev ner en potatis i för att den skulle dra åt sig smaken. Men jag vet inte i fall det hjälpte. Men alla va så snälla och åt ändå och sa att det va gott :o). Snäll familj man har :o). Men tårtan vad god i alla fall :o).
TACK alla för alla fina presenter Elin fick.


2 busungar :o)




Väntar på att få blåsa ut ljusen.






Nästan alla barnen på Elins rum :o). Elin visar Filippa sitt nya Nintendo DS XL.




Mattias o Lasse (Jonas pappa)


En till som tycker om att klä ut sig :o)


Jag lyckades även fånga in godingen på kvällen och fick mysa lite med henne. Hon håller¨
på att somna här i min famn.
Elin ville absolut inte vara med på bild just då :o/..

Nehe nu ska jag packa i väg oss till öppnaförskolan.

Tack alla för att ni kom på Elins kalas och tack för alla presenter i gen :o).

Ha en skön måndag...



Kommentarer
Postat av: Susse

Maten avr jättegod Cicci, smakade inte alls bränt =)

2011-03-15 @ 15:32:53
URL: http://fiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0