Bowling

I lördags då va det dags för bowlingen med jobbet.
Men först samlades vi ett gäng hos Tessan på lite förfest. Som vanligt va jag och Jonas sena så va hann typ bara vara där en halvtimme el nått. Men trevlig va det i alla fall ;o).
Sen blev det taxi ner till restunrangen vi åt på. Hm vet inte va den heter. Men det ligger brevid Harrys. Jättegod mat va det.


Tessan. Angelica, Malin och jag.




Goa Adam

Sen blev det bowling. Attans va kul det är att bowla :oD. Gick faktist riktigt bra denna gången. Ok att vi inte vann el så men det gick faktist hyfsat för oss. Jag och Jonas kom i samma lag :o). Inte ofta man gör något i hop så det va kul att vi va i samma lag då (hm kanske va så att jag råkade göra så att vi gjorde det ;o) ).


Oj vilken suddig bild. Men här bowlar jag i alla fall.


jag o Angelica på bowlingen


Linda, jag och Tessan.


 Jag, Micke, Tobbe och Linda. En lånad bild från Malins blogg.

Sen bar det va till Harrys. Först va det typ helt tomt med folk. Men sen va det hur mycke som helst. Men kul hade vi :o). Va ju ett tag sen jag och Jonas va ute. Men Jonas va med sina jobbarkompisar som han träffade ute och jag va med mina. Sen gick vi väl lite innan 2. Då va Jonas hungrig ? Hm det va absolut inte jag. Men vi gick dit och åt. Men jag tog med min pizza hem. Sen tog vi taxi hem. Va väl inte hemma förrens lite innan 3. Gissa om man va trött på söndagen sen. Tur att man fick sova så länge man ville :o). Sen hämtade Susse mig vid 1 tiden för vi skulle på kalas hos mamma. Hon hade ju barnen så det va bara att åka dit. Smidigt.
Kul att träffa släkten och syskonskaran m familjer. Och Susses mage är bara så söt nu :o). Hon är redan i v 22. Mysigt med bebismage.
Hm men när Emma vaknade upp hos mamma så kände jag att hon hade feber :o/. Sen tog hon sig på öronen. Ringde till jorucentralen när jag kom hem. Men de tyckte jag kunde vänta tills i dag.
Så i dag har både jag o Emma varit hos samma doktor. Orkar inte gå in på varför... Men Emma hade i alla fall dubbelsidigöroninflamation :o(. Stackan. Så nu har hon fått peniciln mot det. Hoppas på att att hon blir frisk snart då.

Nehe nu ska jag kolla på en unge i minuten :o).

Ha det gott......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0