Nytt år.

Ja nu är det nytt år och nya möjligheter. Ja får se i fall man kan hålla de nya nyårslöfterna ;o). Haha ska inte äns säga vad mitt är :oD. Kan ju alldrig hålla det i alla fall.

Vi hade i alla fall en jättetrevlig nyårsafton. Med god mat och trevligt sällskap :o). Barnen hade oxå kul som vanligt då.



Thea o Elin som leker med sina slime.

Jonas och Anderas

Tjejerna när de ska sova.

Tack Cissi o Per för en superkul nyårsafton :o).

På söndagen hade vi en ute dag här. Så skönt va det ute. Då passade vi på att inviga Elins skridskor. Det tar väl lite tid innan hon lär sig. Men hon tyckte det va kul i alla fall.

godingen
'


Utanför oss så finns det en jättestor snöhög som vi använder att åka pulka i.Perfekt slipper man alltid
gå  iväg till pulkabacken för att åka lite.


Jag och Elin i lekparken. Vi gick själva för att åka skridskor. Och efter det passade vi på att gunga lite.
Det är inte ofta jag och Elin får egentid med varandra. Ska försöka få lite mer av det.

Jag o trött Emma
Vi försölte få lite bra bilder på oss. Men det lyckades inte så . Detta va ju inte heller bra. Men bättre än dett som jag laddar upp nu i allfall.


Haha Emma är trött, smutsig och blundar. Jag vet inte hur många såna här kort vi fick :o/.

Här är ett expel till.


Jag o Elin blev väl bra men Emma va inte alls på humör :o/. Men nu ser man i alla fall Elins glugg rätt bra :o).


Jonas ska ju va me oxå :o) (fast han helst inte vill det ).


Elin när hon öppnar sitt nya spel hos farmor.

I veckan så träffades "syjuntagänget" med barn här på lite lek och fika.


Alex, Emma o Engla leker på Elins rum, el stökar kanske man ska skriva ;o).


Filippa och Anna


Theo, Angleica, Madde o Elvina.

I dag har Cissi, Albin o Oskar varit här hela dagen. Vi åt lite mat och fikade lite. Elin och Albin har sååå KUL i hop. Kul att hon kan ha så roligt med pojkar oxå tycker jag. Sen har hon kännt honom sen hon va liten oxå.
Emma o Oskar leker väl mer brevid varandra. Inte som Engla och Emma de leker mer med varandra kan jag tycka. De blir såååå GLADA när de ser varandra. Så kul att se.

Emma har blivit så duktig på att prata med. Nu i v så sa hon Elin, Cicci, och pekade på en bild på Halllo Kitty och sa Kitty. Sen härmar hon jätte mycke vad man säger och gör. Hon härmar ju Elin jättemycke.

I morgon jobbar jag hela dagen från .6.00-18,00.
Sen på fredag ska vi äntligen åka till min kära syster Madde. Nu va det evigheter sen vi träffarde henne o barnen. Man känner verkligen att man saknar henne :o(. Så tråkigt att vi inte äns kunde fira jul med dem. Neo va ju sjuk i maginfluensa, stackan :o(. Men nu blir det av i alla fall att vi åker. Ska bli såååå mysigt. Ska bli så kul att se hur Neo har ändrat sig.

Nehe nu ska jag o Elin göra marängsvish (hm hur stavas det?).

Ha en mysig kväll.

kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0