Söndag

I går kväll va det så tyst och lugnt här hemma. Man saknar Elin direkt när hon inte är hemma.
Emma saknade henne oxå. För när Elin ringde och skulle säga godnatt så fick Emma prata med Elin oxå.
Oj oj va hon pratade på då. Hon bara sken i hela ansiktet och hon ville prata hela tiden med henne. När jag skulle prata så tog hon luren i från mig. Så har hon aldrig gjort innan.
Elin ville oxå bara prata med Emma så det va ju ömsesidigt i alla fall :o).
Emma hade mycke att sköta när hon va ensam med oss. Här är lite bilder på hennes kväll.


Här pratar hon med Elin :o)


Hon gosade lite med mig oxå :o).


Klabbar hon med maten. Jätteroligt tyckte hon, men inte jag..


Äter hon lite kexchoklad. Hennes lördagsgodis.

Sen fick hon gå och sova. Men hon va nog rätt nöjd med sin kväll. Fick all uppmärksamhet och fick lite mys
med oss själva.

Efter det kollade vi på filmen son vi hyrde.

Dinner for Schmucks Poster

Tyckte den va sådär bra faktist.

Nehe nu är det dags att åka och hämta Elin. Hon ska ju på dansen i dag me.

Ha en bra söndag...

Yes solidan är idag :oD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0