Mina godingar ♥ ♥ ♥

Mina tjejer de är bara sååå goa mot varandra. De kramas och myser med varandra rätt mycke faktist. De visar verkligen att de tycker om varandra. Och de leker faktist riktigt bra tillsammans nu. Så kul är det.


Goa de är.

Nu i veckan har vi kört lite nyttigt då. Den goda kebabtallriken som jag skrev om tidigare har vi gjort flera gånger, och många som jag känner har härmat efter mig. Bara kul tycker jag :o)
Har även kört kyckling till detta. Men tänkte göra räksallad i veckan och tonfisksallad. Det är ju såå gott. Men till dem kokar jag lite ägg till med. Passar bra tycker jag.




Detta va barnens kebab tallrik. fast de fick sås brevid oxå. De bara älskar det :o). Båda två bara vräker i sig. Så kul.

I dag har vi varit på a6. Jag va tvungen att köpa en ny mobil. Min gamla har strulat länge nu, så det va nog dags nu. Min va ju typ från stenåldern enligt honom i butiken.
Det blev en iFhone 4. Det va man ju tvungen att ha enligt Jonas. Man måste ju ha det nyaste och fränaste enligt honom ;o). Jaja nu ska jag bara lära mig den me. Det va tv i den me. Så nu blir nog Elin lycklig att man kan kolla i mobilen.

Just nu står Jonas o grillar. Ja han grillar fast det är över 10 - ute. Men han envisades med att han ville det. Så då får han det. Men det ska bli gott med lite grillat. Det va ju ett tag sen sist :o).

Nu ska jag och tjejerna mysa lite och kolla på Barbie i ett modeäventyr :o).

Ha det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0