Fredag

I går eftermiddag kom Susse, Mattias och lilla Emil på besök. Å va kul det va att träffa dem igen. Har inte gjort det på flera veckor nu tack vare att vi varit förskylda :o(. Men nu är vi piggare igen.
Emma va så försiktig med lilla Emil. Hon klappade försiktigt på honom och sa hålla kisse. Hon har ju hållt kattungarna nere hos pappa. Men ändå så sa hon bebis jag vet inte va hon trodde igenligen.Sen sa hon bebis hungi, välling. Söt hon är. Och  när jag matade honom så hjälpte hon till. Min stora tjej.



På kvällen gjorde jag fisk. Å va gott det blev. Gjorde potatismos till det i en långpanna med fisken i mitten med en god sås på. Och när den va klar la jag på färska räkor och dill. Jag har typ inte gjort fisk på hur länge som helst. Måste börja göra det oftare för det är ju såå GOTT.



I tisdags va jag på tjejkväll hos Angelica Fredsson fd Danielsson :o). Madde och Anna va oxå med. Jättemysigt va det. Satt och tjötade , åt gott och drack lite vin :o). Jag och Madde cyklade dit..
Vi bestämde lite nya tider till våra juntakvällar :o). Men inte så lätt att boka tider för min del, för jag har inte fått  mitt schema än och jag börjar jobba om ca 2 veckor :o(. Rinde senast idag men det va inte klart än :o/.
Men jag hoppas verkligen jag får jobba helger och 2 skift. Blir sååååå ledsen i fall jag bara måste jobba skift. Men han trodde att det skulle bli som innan i alla fall...

Vi bestämde  oxå att vi skulle börja på jympa på måndagar i skolans gympasal. Anna har tränat där ett tag och tycker det är bra. Så vi andra tänkte oxå testa och se hur det är.

I helgens ska jag jobba natt hela  helgen. Så nu blir det att vila lite.

Hoppas ni får en bra helg och att vädret blir lite bättre !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0