Det går mot sitt slut nu!!

Ja nu är det bara några dagar kvar på min föräldrarledighet. Och jag är såå GLAD att jag kunnat vara hemma i
2 år med mina tjejer. Har verkligen njutit att kunnat vara hemma så länge.
Det är inte en liten bebis jag har här hemma längre precis. Hon är en ung liten dam som vet precis vad hon
vill. Snälla mamma Svampbob säger hon. Hon älskar svampbob precis som sin storasyster.
Tänk att hon fyller 2 år om några dagar (10 dagar).

Fick oxå tillbaka mitt schema :o). Är sååå GLAD för detta. Fick bara byta så jag fick börja med daghelg i
stället för natt. Och då fick jag jobba med Tessan, Fredde, Moud och Zemka. Och det är jag jätteglad över :o).

I eftermiddag börjar Elin på sin gympa. Så roligt tycker hon att det ska bli.

I måndags va vi hos Cissi, Albin och Oskar. Albin fyllde 6 år i förra veckan så vi firade hon lite.
Så vi fick åka till Brio och leta leksak. Och sen passade vi på att köpa till Amanda med för Elin ska på kalas
hos henne i helgen. Emma stod mest vid barbi dockorna. Barbi sa hon bara och log :o).


Här håller hon i en liten mini barbidocka med en liten häst till. Den höll hon i hela tiden i affären.
Men hon va snäll och ställde tillbaka den när vi skulle betala. Trodde det skulle
bli lite skrik då men icke. Hon fyller ju snart så hon kanske kan få den då :o).

Sen blev det en tur till Macdonlads innan kalaset.




Mina sötisar :o)

I lördags hade vi bjudit hit Sandra, Ade, Thea och Hanna. Då bakade jag en kaka från lailas kokbok.
Emma va med och bakade och fixade men det viktigaste av allt va nog att slicka skålen ;o).


Snacka om nöjd ;o).

När Sandra med familj kom så åkte vi ner till sjön och badade. Det va ju så varmt ute så ungarna älskade det.
Emma satt nog i en timme tror jag.
På kvällen blev det lite grillning. Hade jättemysigt som vanligt. Mina barn däckade först i soffan vid 22 tiden.
Strax efter det somnade Thea och Hanna oxå. Så vi fick en lugn kväll sen i alla fall :o).

Nehe nu ska jag ta tag i det här hemma lite. Sen blir det nog en tur till lekparken med Emma
innan vi hämtar Elin från dagis. Sen blir det ju gympan så det blir 3 turer till Tenhult i dag. Inte så
ovanligt i denna familjen direkt.
Och i kväll blir det junta hos Anna. Ska bli mysigt :o).


Mina goa Elin utklädd till Pippi.

Ha det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0