:oD

I dag har jag varit hos doktorn då. Kl 08.20, tidigt för oss. Men vi hann precis i tid. Fast inte äns Elin hann äta nått innan. Men besöket tog bara typ 2 min . Och allt va bara bra :oD. såå skönt. Slipper jag tänka på det mer.....
Efter läkarbesöket så gick vi till caftet på sjukhuset och åt frukost. Hm ingen billig frukost här inte, 97 kr och barnen åt inget äns :o/.. Såå typiskt dem. Jag köpte ju varsin jos till dem och den drack de ju upp. Det va det ända.

Sen åkte vi till Eko hallen. Köpte lite påskpynt. Ja jag vet att jag är lite sen med det, men nu har vi pyntat här lite i alla fall. Och Elin fick ju vara med och bestämma. Så det blev vitt och rosa i riset i år. Så fint så :o).



Nehe nu ska vi ut och njuta av det härliga vädret.

Ha en härlig dag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0