Jag måste bara visa detta.

Mina barn är så otroligt lika varandra. Kolla detta.

Här fyller Emma 1år.




Här fyller Elin 1 år.

Visst är de lika :o).

Nu på morgonen har vi bakat lite här, för vi ska bort på öppnaförskolan i dag. Tänkte ta med lite muffins dit för Emma fyllt år.

Denna veckan är fullbokad som vanligt. I morgon ska jag ev gå på öppnaföskolan med Vicktoria. Sen vid 13 tiden ska vi till BVC för att ta spruta på Emma o väga o mäta som vanligt.''
På eftermidddan ska vi hem till Sandra o Linnea. Det ska bli så kul. Har inte träffat henne på jättelänge, så det ska bli mysigt. Kul att se hennes längenhet med.
Sen nån dag ska jag in till stan med Ann-marie för att hitta present till Emma. Sen träffa Cissi o Oskar nån dag. Sen är ju veckan uppbokad så att säga. Sen måste jag väl förbereda lite inför kalaset vi ska ha i helgen :o).

Hoppas att ni haft en skön helg o får en bra vecka.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0