Vinterjacka.

I dag har Cissi o Oskar varit här på frukost o lite fika. Emma o Oskar stökar mest runt o vi tjatar. Bestämde att vi skulle träffas hos oss nästa lördag. Sandra och Andreas ska oxå komma. Men det ska vara en barnfri kväll :o). Det va nog flera årsen vi träffades utan barn. Så det ska bli kul. Blir lite lugnare då, inte så stimmit. Men jag ska inte säga att det är så jobbigt när barnen är med för de leker mest på rummen. Men ändå. Så jag ska väl fixa lite god mat o så där. Kul kul.

Nu i eftermidda så har barnen varit hos Ann-Marie o Lasse. För jag har varit på intersport o köpt en ny vinterjacka :o). Verkligen välbehövligt för min del. Men det va en dyr historia det. Men nu kan jag vara ute med barnen i vinter utan att frysa. Och det tycker jag det är värt. Men jag hade ju fått pengar av Jonas i födelsedagspresent till denna jackan :oD. Tack älskling, love you <3. Den hade kostat 2500 kr. Men va nedsatt till 1900 kr. Men det är ju va riktigt bra vinterjacker kostar. Så nu hoppas jag verkligen att den är varm. Men det sa hon som jobbade att den va i alla fall :o). Jag ska kunna vara ute i 25 minus med den utan att frysa :oD.

Nu ska jag tända lite ljus o börja med maten. Blir tacoköttfärs som jag fyller i paprika, med sallad o massa annat till. Både Elin o Emma älskar tacos, så det är ju bra :o).

Ha en mysig kväll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0