Kräftskivan :o)

Jag va då på kväftskivan i lördags i Fargehult. Vi är ett riktigt gott gäng i vår släkt. Vi har verkligen jättekul när vi träffas. Är så synd att man inte träffas oftare på såna här fester :op.

Vi fick både räkor o kräfter. Sååå GOTT.



Mina kusiner, Emmy som tittar bort o Jonna.

Bla Kim, Emma (Marcus tjej), mamma, mormor, Olof o Mia.

Jonna, Susse, Kim o Marcus.

Här är jag o Susse då. En bild jag tog från facebook. Den jag hade va inte så bra. Men denna va visst mycke större :o/.


Tog denna där me från Susses album. Hon tog mycke mer bara bilder än jag.


Leker vi en lek.

:o)


Goa Christer

:o)

När Elin fortfarande va vaken då :o). Leker vi oxå en lek. Elin tyckte den va kul.

Ja det va lite lånade bilder och lite av mina. Men det va en sååå KUL kväll i alla fall.

På söndagen gick Elin på sin dans som vanligt så. Efter det åkte vi in till Intersport för att jag skulle prova ut en jacka jag vill ha i födelsedagspresent. Men det fanns inte så många kvar i min storlek. De skulle få in fler nu i veckan. Så jag får ta mig en tur in då.
Efter det åkte vi till city gross. Å va stort det va. Fanns ju massa saker. Men kunde inte gå där alls länge för Emma va inte på humör om man säger så :o/. Får åka in en annan dag när hon är go o glad.

I dag är det ju min födelsedag så det har varit mycke fika här. Först kom mamma på morgonen. Sen vid 12 kom Susse o pappa på lite fika. Tack så jättemycke för lotterna :o). Resten av familjen va så förskylda så de får komma en annan dag. Jag sa att vi inte skulle fira denna dag, men en fika kan man ju alltid ta :op.

Av Jonas fick jag pengar till en ny vinterjacka. Tack älskling, jättesnällt. Av Elin fick jag en teckning som det va en robbot på och att jag fyllde 15 år :oD. Tack tack :op. Sen lite annat smått o gott från dom.

Nehe nu ska vi fixa lite mat här. Blir wok med strimmlad lövbiff o wokgrönsaker. Vet inte ifall vi ska ha nudlar el ris till.
Sen blir det lite tv tittande för det är ju min tv i kväll i kväll, som vanligt på tisdagar :o).

Ha det gott...



Kommentarer
Postat av: Sanna

Grattis på födelsedagen!

2010-10-26 @ 21:11:23
URL: http://sanna.brilan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0