Sjuk :o/

Nu har jag blivit sjuk. Så jobbigt. Har såå ONT i halsen, öronen och har feber. Trodde jag hade halsfluss. Va hos doktorn i går, men icke. Va bara ett virus. Tror aldrig jag haft så ont i halsen innan. Kan inte sova på nätterna heller. Jonas är hemma med för att hjälpa till med barnen. Hade aldrig pallat va hemma själv med dem. Nu har jag tagit alvedon så nu är jag pigg en stund i alla fall.

Jo måndags så skulle jag, Emma, Elin, Cissi, Albin och Oskar åka till Monkey town. Men när Cissi va inne på deras hemsida på måndag morgon så såg hon att det va stängt måndagar. Så det blev en lekdag hos Cissi i stället. Det va ju kul oxå.
Efter det så träffade jag Jonas på Tenhults möbler. Vi skulle beställa soffa där till gillestugan. Hittade en sååå fin soffa. Blev soffbord och tvbänk där i från oxå.
Men efter vi hade varit på Tenhulstmöbler så kände jag mig inte pigg. Ont i halsen och ont i öronen. Tog febern. Hade då rätt hög feber. Kände mig så dum då att vi varit hos Cissi o dem hela dagen. Hoppas jag inte smittat ner dem nu. För det är inte ett kul virus jag fått :o/.


Denna soffan blev det. Är sååå nöjd. Den är lite mer åt det gråa hållet. Ville inte ha svart där nere för jag har svart här uppe.

Detta soffbord blev det. Ett vitt högblankt.




Sen blev det denna tvbänk. Oxå vit högblankt :o).

Sen funderar jag på vad jag ska ha för matta där nere. Vill ju ha en lite färg klick oxå. Så jag funderar på denna, men jag vet inte än.


En härligt lila matta. I LOVE lila :o). Så vi får se. Blir kanske nått lila på gadinerna me. Jag kan inte ha vit matta för det är värdelöst och sen tycker jag nog att det blir lite för vitt.

Har kollat på denna lampan med på IKEA. Får se i fall det blir den. Tycker den är så FIN.


Blir ett sånt härligt sken av den me. Men vi får se.
Blir ju data rum där inne oxå i hörnet. Men det kommer inte bli färdigt till jul. Men efter nyår ska vi börja med Emmas rum. Då ska vi flytta ner datarummet där. Ska då köpa nytt databord och nån bokhylla el nått. Måste ha nått att ha alla pappper och permar nånstans. Bäst är väl att ha det i datarummet.

Nehe nu ska lägga mig igen. Är helt slut.

Hoppas ni är friska ialla fall.

Ha det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0