Måla huset

Vi har ju rödbrunt tegelhus. Inte allt för snyggt tycker jag. Så vi vill måla om det till vitt. Så här har vi tänkt oss.



Detta huset är oxå om målat, från brunt tegel till vitt. Snyggt va? Vi kommer nog måla så här me. Men vi har svart tak.

Nu ska vi åka in till stan snart tänkte jag. Köpte en ny matta igår på Eko hallen. Men jag vill inte ha den, så jag ska lämna tillbaka den. Ska in på lerboden och kolla lite me. För jag ska vara med i en syjunta :oD.  Haha så gammal har jag blivit. Jonas höll på att skratta i hjäl sig när jag kom hem o sa detta :oD. Har du blivit tant el sa han. Jaja men det är bara skönt att komma hemifrån utan barn på kvällarna i bland me. Vet min mamma hade syjunta med sina kompisar. Tror inte det blev mycke sytt på de träffarna. De satt mest o tjatade o åt god mat :o). Vi är i alla fall 4 tjejer som ska träffas på onsdagar nån gång i månarden el varanan ons jag vet inte än. Det är jag, Madde (Tias tjej), Anna och Angelica (En barndomsvän till mig som flyttat hit igen).
Vi va hos Angelica i fredags på lite fika och då pratade vi om detta. Så nu måste jag fixa något att sy me då :op. Men det ska nog bli bra. Det kanske blir så att jag sitter varje dag här o stickar sen, vem vet :oD. Då skulle Jonas mobba i hjäl mig tror jag....

Denna  veckan är Elin hemma från dagis för det är lov denna veckan. Så vi ska åka till Moneky town nån dag med Cissi, Oskar o Albin. Ska träffa Vicktoria med barnen o Anna med barnen.
Sen är det lite att fixa inför helgens gäster :o).


Tjejerna äter clementin

mamma o Emma

Elin och hennes pumpa som hon va sååå NÖJD med. Själv tycker jag den ser lite för elak ut.

:o).

Ha det gott...

Kommentarer
Postat av: Susse

Åh vilken häftig pumpa :D Tipsa om receptet på snackset ni gjorde oxå =)

2010-11-02 @ 12:18:57
URL: http://fiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0