Långfil



När jag va liten så åt pappa alltid långfil. Och jag älskade oxå det. Det är något jag förknippar med min barndom. Men sen slutade de att sälja det i affärerna för rätt längesen. Både jag, mina syskon o pappa har saknat det. Och för ett tag sen hörde jag att de börjat sälja det igen, jag blev sååå glad för det. Så i går på Maxi hade de fått in det där oxå. Så då passade jag på att köpa några paket :o). Så i dag till frukost blev det långfil. Jonas tyckte det va gott oxå. Emma spottade bara ut, Elin ville inte äns smaka. Men det ska jag minsann få henne att göra :op.
Det är ju en lite speciel smak o koncistens (stava?). Man måste ha lite socker på. Jättegott tycker jag  alla fall. Så nu är jag och pappa glada igen :oD.

Jonas är pappaledig i dag. Så i eftermidda ska vi i väg o kolla på soffa till gillestugan. Kul kul :o). För Jonas har sagt att han ska försöka bli färdig till jul. Får se i fall han håller vad han lovat. Ni som känner honom vet ju att han inte är snabbast här på jorden på att göra saker färdiga :o/.

Ha en härlig fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0