Jag kan :oD

Nu har jag lärt mig att virka :oD. Det va inte så svårt som jag trodde. Jag va hos mamma igen sen i tisdags för att öva lite. Då kom vi på att jag gjort fel, det va därför det inte gick så bra. Men nu kan jag och kan till o med läsa av mönstret :o).

I onsdags på eftermiddan va vi hemma hos Vicktoria, Alexia o Antonia, på lite lek o fika. Vicktoria börjar jobba nu i veckan, så nu kommer vi inte kunna träffas lika ofta som innan :o(. Blir lite tråkigt faktist. Vi har ju träffats en hel del nu när vi varit mammalediga båda två. Men vi får passa på att träffas när hon slutar tidigt el på helgerna.
Men jag har många andra goa vänner som oxå är mammalediga, så det ska nog gå bra :o).

Sen på onsdagkvällen så va det då dax för syjuntan :op. Fast jag tror vi ska ändra lite på namnet. Kanske bara tjejkväll el pysselkväll. Vi får se.
Hade en rikgit mysig kväll, med lite kvällsmat, fika, tjat, och virknig :o). Nästa gång blir det hos Madde.

Nu ska jag städa och fixa lite här inför helgen. Blir lite bakning me :o).




Jag ska baka lite olika cupcakes. Jag har Leilas kokbok, så jag gör efter hennes recept. Blir kul, för jag har aldrig gjort detta innan.

Nehe nu är det dax att sätta igång här lite.

Ha en bra dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0