ÄNTLIGEN FRISK

Allså nu har jag varit sjuk hela veckan. Har haft såååå ONT i halsen. Har aldrig i hela mitt liv haft så ont i halsen innan. HAr varit hos doktorn 2 gånger till och med för att det inte släppte och att jag verkligen trodde det va halsfluss. För längst ner i halsen hade jag vita stora blåsor. Helt hemskt har det varit.Har haft feber varjde dag med och man är ju verkligen helt slut då me. Men nu i dag har jag knappt ont nått :oD. Helt underbart. Så nu kan jag återgå till mitt vanliga liv igen :o).

Elin har varit så go nu jag varit sjuk. Hon har bäddat ner mig i soffan. Sprungit och hämtat vatten fast jag inte sagt till. Hon sa till mig jag måste ju ta hand om dig när du är sjuk, för du tar ju hand om mig gämt. Gullig hon är.

I dag har Emma lärt sig säga nana =sova. Nana säger hon och springer till sängen :o). Going.
Hon är så härlig den där lilla tjejen. Nu i v sträckte hon armarna till mig och ville komma upp. Kramade mig länge o sa mamma flera gånger, sen tittade hon på mig och pussade mig och sen kramade mig i gen och sa mamma. Å va mysigt det va. Det va precis som att hon ville säga att hon tycker om mig <3.
Elin är ju oxå sån. Hon kan bara säga det rätt som det är när vi kollar på tv el spelar spel el bara precis när som. Mamma jag älskar dig. Det är så härligt att höra :o). Men det är nog för att vi alltid säger det till dem. Att vi älskar dem och kramar och pussar på dem mycke. Man man kan ju bara inte låta bli när de är så där goa :op. Om några år kommer väl man inte få riktigt så mycke kramar och pussar kan jag tänka mig, så man får passa på nu medans man får :o).

I morgon blir det nog bio med massa tjejer från jobbet. Blir mysigt. Sen vet jag inte alls vad jag ska göra. Har inte planerat så mycke nu när man varit sjuk.

Hoppas ni får en mysig söndag.

Ha det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0