Vår fest på dagis.

I dag va det vårfest på dagis. Först gick vi alla en tipspromenad. Sen sjöng alla barnen för oss föräldrar sen va det fika :o). Så mysigt va det. De va såååå DUKTIGA, så roligt att se va de lärt sig.




Alexia, Elin o Olle. Bästisarna :o)


Sitter vi o fikar tillsammans med Alexia o Olles föräldrar :o)




En annan liten goding som är go o glad fast hon va lite sjuk på bilden.



I morgon ska jag träffa Tobbe, en kompis sen gymnasiet. Vår kompis Martin har gift sig. Så jag ska vara med
och spela in en grattis hälsning till honom :o). Kul. Har inte träffat honom på flera år. Vi hade jätte mycke kontakt o träffades en del några år efter vi slutade skolan. Men sen flyttade han utomlands, så blev det mer o mer sällan man hördes :os.
Men det är kul att få vara med o hälsa grattis till honom i alla fall. Han skulle visst komma hem till Sverige nu i veckan. Men jag vet itne alls hur länge han stannar här.

Nu ska jag dricka lite te o ta det lungt.

kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0