Så va det min o Elins tur

Ja natten mellan fredag o lördag blir både jag o Elin dåliga. Både jag o Elin spyr på natten :o(. Kan ju säga att jag har fått tvätta här. Det va ju sängkläder, filtar, täcken, kläder mm mm. Emma va ju dålig i så många dagar o hon va ju dålig i magen oxå. Om man säger så här så klarade inte böjorna av det, så det va att byta kläder efter varje blöjbyte. Men nu ÄNTLIGEN är hon helt frisk. I dag åt hon sin första burkmat på nästan 1 v :o). Och hon är så där go o glad tjej igen.
Men i alla fall jag o Elin på lördagen kände faktist inte så mycke av att vi blivit sjuka. Elin hade feber men jag va rätt pigg.
Jag skulle ju gått på Lottas bröllop men jag kunde inte me att gå när jag hade spytt på natten, för jag kände mig rätt pigg på lördagen i alla fall. Men jag skickade med Tobbe en blomma till dem i alla fall. Länktar efter att få se bilder på henne. Fick 2 mms bilder från Tobbe men det va så lång i från så man såg inte så bra.
Men jag är i såååå BESVIKEN att jag inte kunde gå :o(....
Men jag önskar Lotta o Daniel all lycka :o).


Här va bilden jag fick. Hon ser ju sååååå FIN ut. Å jag önskar jag hade kunat vara där :o(.

I går på kvällen grillade vi lite o hade lite mys.

I dag har vi varit ner vid sjön o fiskat, fikat, kastat sten i sjön, plockat blommor och haft en mysig familjedag <3.
Elin tycker det är så kul att kasta sten isjön. Vi stod hur länge som hest o gjorde det. Tänk va en sån enkel sak som att kasta sten är så  roligt för barn. Men jag vet själv att jag tyckte det va jättekul som barn. Det är så roligt att mina barn växer upp på precis samma ställe som jag gjorde. Man vet ju alla bra ställen man kan leka på :o).

Mina sötisar
Emma är lite ledsen på bilden. Hon va trött....


Elin fiskar




Jonas fick en gös


Elin va lite rädd för fisken, hon tyckte nog att den va lite äcklig oxå :o)


kastar sten




Emma va självklart med. Så härligt med alla vitsippor.


pill pill på blommorna


goding.

Nu ska Jonas tända grillen för han ska grilla sin Gös.

Hoppas ni haft en skön dag.

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0