♥ ♥ ♥ ♥

Jaha nu va det ett tag sen i gen jag skrev. Får liksom inte så mycke tid över till att skriva så mycke längre. Emma är ju överallt o ålar runt. Är ju livrädd att hon ska få tag i något olämpligt, så man får ju ha ständig koll. Ändå har vi kollat över läget här hemma, men man vet ju aldrig man kan ju missat något som Emma hittar. För hon ser ju ALLT. Varje liten smula på golvet pillar hon i sig. Så här damsugs det dagligen.

Förra helgen jobbade jag hela helgen, 26 timmar. Det va första gången jag jobbade en hel helg sen jag började jobba lite helger. Gick hur bra som helst :o). Tur att man har sina goa arbetskamrater Tessan o Fredde, annars hade det inte alls varit kul. Blev rätt mycke fikande. Först va Tessan o köpte fika, sen kom Linda ner med fika, sen kom Angelica ner med glass och sen kom Kenst fru ner med glass. Om det ska fortsätta så här kommer vi rulla hem :op. Men det är ju jättesnällt att de kommer, det uppskattas :o).

I fredags (tror jag det va ) så va vi på monkey town med Cissi, Albin o Oskar. Å va kul Elin o Albin hade. Jag o Cissi hade det oxå trevligt. Vi satt o tjatade o satt med Emma o Oskar.





Emma lekte för fullt i lekhagen.

Oskar han lekte med i lekhagen.

Vi va där några timmar sen va de nöjda :o).

Hm vad har vi gjort med ? Jo jag o Elin har varit på cirkus oxå. Men jag tror inte Elin tyckte det va så där jättekul för hon somnade mitt i allt. Fattar inte hur hon kunde det, för det va hur hög volym som helst. Så vi gick innan det va slut. Ann- Mari o Lassa hade Emma. Snälla de är.

I helgen har jag jobbat natt. Fredag natt 13 timmar och sen 6,5 timme lördag natt. Började jobba halv 3 på lördag natt. Men det gick hur bra som helst :o). Jobbade med Tessan första natten o med Angelica andra natten. Så det va bra :o)

I trosdags va jag, Angelica, Tessan o Malin ute o åt och gick på Sex and the city. Hur mysigt som helst. Filem kanske inte va den bästa men det va kul ändå :o). Mötte på Lotta på stan när jag va där på dagen. Så kul att träffa henne, va så länge sen. Fick tjata lite o höra lite om brölloppet. är så glad för hennes skull att hon är lycklig :o).


Goa, snälla Angelica


Malin o jag.

Fick tyvärr ingen bra bild på Tessan :op.

På söndagen va vi hos mamma för att fira morsdag o fira Filippa som fyllt 9 år.


Elin o Filippa


Världens bästa mamma. Är så GLAD att du är min mamma. Finns ingen bättre.
Älskar dig. Du ställer alltid upp i fall det är något o du finns alltid till hands i fall det är något. Finns igen bättre mamma än du....


Jag o lilla söta Neo. Han är så go o glad nu när han slipper sin ställning.

Själv fick jag en jättegod kladdkaka som Elin o Jonas hade bakat. En picknick väska o pengar till ett par nya jeans :o). Tack snälla...

I dag blir det nog öppnaförskolan här ute. Va längesen vi va där nu.

Detta va lite kortfattat va vi hittat på de senaste veckorna. Har nog missat massa men kan inte skriva allt vi gör för det är sååå mycke :op.

Hoppas ni får en skön dag.

kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0