Nu ska det ske..

Nu har jag ringt och bokat tid för klippning på onsdag kl 10. Mamma ska ha Emma då.
Det är första gången vi lämnar bort henne hos nån annan. Det är bara jag o Jonas som har haft henne. Har bara lämnat bort henne 15-20 min nån gång. Men nu blir det kanske 2-3 timmar. Hm undra hur det ska gå. Men jag tror att det kommer gå jättebra för hon är ju såååå SNÄLL.
Jag ska både klippa o färga det. Blir nog att jag klipper av en hel del på längden tror jag. Har inte bestämt mig riktigt än.
Jag har ju rätt långt hår, men jag är såå trött på det. Vill göra nått nytt känner jag. Har haft denna frisyren hur länge som helst känns det som. Men jag vill ändå ha så långt att jag kan sätta upp det i en tofs i alla fall.
Har suttit nu här och googlat massa frisyr bilder, men har inte hittat nån som jag fastat för jätte mycke :o(.

Men denna tycker jag är fin.



Hade nog ändå tänkt mig lite kortare än detta men jag får se. Jag inte klippt mig på 7 mån så det är rätt slitet med efter ammning o allt. Jonas vill ju inte alls att jag ska klippa av mig mitt långa hår, men jag om jag inte trivs med lite kortare är det ju bara att spara ut det igen. Eller hur? Jaja vi får väl se hur det blir. Spännande :o).

I dag ska vi åka in till en fd arbetskamrat i stan, Ida heter hon. Det blir jag, Elin, Emma, Angelica, Hanna, Fia, Melwin, Malcolm och Eddie. Ska bli kul . Vi ska ses utanför maxi lite efter 2 och handla lite fika. Blir nog lite stimmigt kan jag tänka mig med alla 6 barnen, men det går nog bra.

I lördags va det ju lite kalas igen då. Blev lyckat som vanligt :o). Jag bjöd på tacos (lite smidigt så där). Blev morotskaka till oss vuxna och glass, chokladsås o maränger till de små. Blev lite godis, pocorn och chips med så jag tror ingen gick hungrig här i från ialla fall ;o).

I går firade vi mamma som fyllde i trosdags. Sen åkte jag och jobbade mellan  15,30 - 22.00. Gick jättebra. Angelica jobbade ju så det va ju kul :o).

I morgon blir det fika med Vicktoria o Anna.

Onsdag klipping.

Torsdag gå på stan med Angelica.

Så denna veckan är fullbokad oxå :o).

Hoppas ni får en bra dag..

kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0