Lilla Neo ♥

I går bar det i väg till Falköping. Elin fick vara ledig från dagis. Men det är ju inte bara att åka i väg direkt när man har 2 barn. Emma får man ju ta me hur mycke som helst till när man ska åka i väg en hel dag. Det är matburk, gröt, välling, flaska välling, pippmugg, blöjor, extra kläder mm mm. Hade hur mycke som helst kändes det som. Elin packade sin egen väska. Gissa va hon packade i den? Jo knäckebröd, ifall hon belv hungrig på vägen :o), rolig hon är. Hade med sig massa böcker att titta i oxå. Det tar ju lite över 1 timme att åka dit. Men det gick jättebra tycker jag. Emma sov nog mest hela vägen.

Å va söt han va lilla Neo. Så liten. Madde o Per är så förälskade i denna lilla pojke. Det är så härligt att se en pappa vara så kär i sitt barn. Jonas har oxå självklart varit det, men han visar inte sina känslor på samma sätt.
Så jag är inte van vid att se sånt hos en pappa. Men det är kul tycker jag. Jag är typ lika dan som Madde, bara vill pussa o gosa med mitt lilla barn. För det är ju så MYSIGT. De är ju så lena o luktar så gott.



Han har en ställning på sig, pga av höfterna. Blir lätt så när de föds i säte.







Elin höll själv klart Neo. Emma kan inte låta bli Elins hår, min lilla  pillfia :o).







Det va i alla fall en skön dag. Fick god mat som vanligt och gott fika :o).

Resan hem gick bra. Båda barnen sov på vägen hem. Elin vaknade upp i Jönköping och va hurgrig. Köpte med mat från Macdonalds. Så va hon glad sen :o).

I dag blir det att åka in till JP och Jönköpings Nu och ta kort på Elin. Hon måste ju vara med i tidningen när hon fyller 4 år nästa vecka.  Vad hon planerar för sina kalas, vilken tårtat det ska bli och vilka som ska få komma :o). I morgon ska jag jag jobba 13 timmar natt. Hoppas det går bra. Tessan jobbar me så det ska nog gå bra :o).

Sen på lördag blir det kalas hos Sandra. Söndag blir det ULLARED :oD. Ska sätta mig och skriva en lista va jag behöver...

Så det blir fullt upp i helgen.

Hoppas ni får en bra dag.

Kramis

Tack Madde för en mysig dag, det får vi göra om snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0