Hon är överallt :o)

Ja nu ligger inte Emma stilla längre direkt. Hon är på allt i hennes höjd (golv höjd). Ja hon rycker i gardinerna, drar i listerna som Jonas inte satt fast än i tv rummet. Hon kryper inte utan rullar o ålar fram dit hon vill. Kul att det händer gräjer nu med henne. Hon är så rolig nu me, skrattar o leker. Man kan busa med henne hur mycke som helst och hon bara skrattar högt hela tiden. Det är så mysigt.

Hon älskar oxå att ligga i storasysters puffsäck.






Trivs hon :o)

Ja kl är inte 9 äns och jag har hunnit baka en kaka för i kväll. Fixat frukost och lekt lite med mina goingar. Jonas sover fortfarande. Emma va trött nu så jag la henne igen.

Här är Elin i sin fina nya klänning som hon har på dansen.




Blev tyvärr ingen bra på Elin. Men man ser hur klänningen ser ut ialla fall :o)

När jag va och handlade på maxi i veckan va det så otäckt. Det fanns inte så mycke parkeringar när jag kom så jag fick parkera rätt långt bort. Och när jag hade handlat klart så va kl typ halv 8 på kvällen. Det va mörkt på parkeringen nästan inget lyse alls och det va glest med bilar och folk. När jag kommer till bilen så är det en kille som är där vid. Han är runt mig hela tiden. Jag får inte upp bagageluckan så jag höll på att fippla med det en stund. Men jag blir så nervös på honom så jag slängde in kassarna inne i bilen (Jonas hatar när jag gör det men jag va tvungen, jag fick verkligen inte upp luckan). Han såg att jag höll ögonen på honom hela tiden. Han stod nog bara 3 m från mig hela tiden. Riktigt otäckt. Slängde mig in i bilen sen och åkte. Och han stod kvar och kollade.
Han hade ju kunnat göra vad som helst med mig där för det va inget folk i närheten men klart man hade ju försvarat mig så mycke man kunnat och skrikit. Så va uppmärksamma på maxis parkering på kvällarna. Parkera inte för långt bort, utan nära affären. Nästa gång får Jonas följa med i alla fall......

Nu ska jag väcka Jonas så vi får något gjort i dag.

Hoppas ni får en skön dag.


kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0