Sommarlov

I onsdags åkte jag, Elin, Emma, Angelica o Hanna till stan en sväng. Å vilket härligt väder det va.
Hittade lite kläder till lillskruttan som vanligt. Det går ju åt en hel del till henne. det klabbas o har sig.
Httade lite till mig me :oD. Hittade inget till Elin tyvärr. Men hon har hur mycke som helst. Men hon fick några tatueringar o kulor så hon va glad ändå ;o).
Men det va mysigt att gå där med barnen o tjata lite med Angelica. Sen åt vi lite glass oxå.

I går va jag på a6 med mamma o Susse. Emma va självklart med. Elin va på dagis, sista dagen innan sommarlovet.
Mamma ville ha med mig o Susse som smakråd. De ska på kryssning i helgen o hon ville hitta nån ny klänning som hon ska ha på sig på kvällen. Efter mycke letande hittade vi en till slut i all fall :o).
Sen åt vi på Zoya me, alltid lika gott.
Efter jag hämtat Elin på dagis så kom Alexia, Antonia o deras mamma precis utanför dagis när vi ska åka. De skulle oxå ner till affären för att handla. Jag skulle ju handla till tårtan. Så vi gjorde sällskap med dem. Så köpte vi glass till Elin o Alexia. Så vi satte oss på Ica torget så de fick leka lite o äta glass. Så vi blev väl sittande där i säkert 45 min. Men det va ju så skönt väder så det gjorde inget :o). Jag o Vicktora att med våra minsta o tjatade lite. Vi bestämde att vi ska ses på måndag.
Sen bar det hem för att fixa tårtan.

Jag är ingen van tårtbakare direkt. Så jag vet inte hur fin den blev igentligen ;op. Men god blev den.


Elins kompis Noel dök upp precis innan så han fick oxå tårta.

Susse va oxå med o fikade :o). Emma ville inte sitta stilla så vi fick släppa ner henne på gräsmattan. Och det tyckte hon om :o). Sitta stilla är ju inget kul.



På kvällen grillade vi lite hamburgare.

I dag ska vi ut till mamma en sväng. Madde, Per, Neo och  Filippa ska dit. Så då ska Filippa o Elin bada i poolen.
Mattias o Engla kommer oxå. Så alla barnbarnen är på plats.

Nehe jag ska väl passa på att duscha nu när Emma sover.

Hoppas ni får en skön helg. Synd att inte vädert höll i sig :o(.

Kramis 

Emma o jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0