Sommar

Det är för varmt att sitta inne o blogga så det blir inte så mycke skrivande.
Men det mesta vi gör är att bada i vår stora pool o bada i Emmas lilla söta pool.
I går va Alexandra inne här o fikade lite blåbärspaj sen gick vi över till henne så de små fick bada i hennes bebispool. Vi hade inte köpt någon förrens i går.



Så kul hade de. Självklart badade Elin med :o).

Här badar hon i sin balja hemma innan vi inskaffade sin egna lilla pool.Men det funkade bra det me.

Elin ville oxå va me :oD.

Här badadr de i Emmas nya pool. Så kul har de.



Vi hade en helt underbar midsommar hos Sandra m familj. Vi sov över i deras husvagn. Så smidigt.
Alla bilderna är hos mamma. Glömde in kamera där :o(.

I dag har jag varit hos doktorn med Emma. Hon har fått övroninflamation :o(. Stackas liten. Hon bara skrek här på förmiddan o höll sig för örat. Pluttan då. Hon har ju varit förskyld hu länge som helst nu ju. det för svinner ju aldrig så det är väl därför det blivit öroninflamation. Sen har hon lite slem i lungorna. Hon har ju hostat så mycke med så det är väl inte konstigt. Så jag fick pencelin o ventoline till henne. Nu får vi hoppas hon blir bättre SNART.
Jag hade ingen bil hemma heller så jag fick låna bil av Mattias o Madde. Sen fick Elin va hos dem sålänge. Så snällt. TACK för all hjälp i dag. Så skönt att man har sin familj så nära när man behöver hjälp. De kan man alltid lita på att man får hjälp :oD.

I går va jag o Alexandra i storhandlade på maxi. Både hon o jag skulle åka så då kan man ju lika väl åka tillsammans. Å va leksaker jag köpte till Elins pool o lite leksaker i trädgården så man har lite o göra när man är ute. Får ta lite bilder på när hon badar i den. Har ju precis blivit att man kan bada i den.

Hoppas ni alla har det skönt i sommarvärmen. Jag trivs nu när det är så här :o).

Ha det gott

kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0