oroliga tankar.

I dag har jag varit hos läkaren. Har hittat 2 knölar i mitt ena bröst :o(. Läkaren va jättebra. Så det va ju skönt. Man va ju lite nerös hur det skulle va. Men det gick jättebra faktist. Hon va så lung o bra att prata med. Hon visste inte alls va det va. Men hon skickade en remiss till brösmottagningen på Ryhov. Så nu blir det bara att vänta att få åka dit. Får nog göra lite prover, el ultraljud el mamografi. Usch nu blir nog en evig väntan.
Men sen går man och tänker i fall det slulle vara något farligt. Tänk om jag är sjuk? Tänk om jag inte får se mina barn växa upp? Man kan inte låta bli att tänka på det.
Tänker på Nina med min moster som gick bort i bröstcancer i november.  Känns så jobbigt nu. Men man kan ju inte deppa i hop nu innan man vet. Men man pussar o kramar lite extra på mina barn nu....
Får väl tänka lite posetivt nu, men det är inte så lätt alltid :o(.

Just nu leker Elin med Noel på sitt rum. De leker affär hör jag :o).

Nu ska jag fixa fördigt maten.

Ha en bra dag.

kramis

Kommentarer
Postat av: Anna

Usch och fy.. det där är verkligen inte kul, jag hade med en knöl för några år sedan, fick kolla extra på ryhov.. visade sig bara att det var en fettknöl, men väntan är inte kul alls..



Det är säkert samma sak för dig...

Kram



Ska vi ta en promenad på tors fm. kanske?

2010-06-08 @ 22:10:08
Postat av: Tessan

Kram på dig. Det är säkert inget farligt.

2010-06-10 @ 21:15:33
URL: http://tessanaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0