Utkast: Feb. 15, 2010




Jag har fått en utmaning utav min lillasyster och av Johanna. Det va ett tag sen nu men jag får väl ta tag i det nu då.

Jag har fått i uppdrag att komma på 7 "spännande" fakta om mig själv.

1. Jag älskar att laga mat. Särskillt nya maträtter.
2. Jag hatar att tvätta.
3. Favoritgodiset är choklad.
4. Är en natt uggla.
5. Dom absolut snyggaste solglasögonen jag vet är pilotbrillor.
6. Mjölkdrinkar är det äckligaste jag vet.
7. Den vän jag känt längst i mitt liv är Annika, vi lärde känna varandra när vi var 2år.

Om du får denna awarden ska du :

- kopiera awarden på din blogg!
- länka till personen som gett dig awarden!
- berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
- välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!
- länka till deras bloggar!
- lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna award!

Jag skickar vidare denna utmärkelse till ; Lillan , Cissi , Tommy, Angelica, Frida.
Det är dom bloggarna jag följer (Även Charlottes men jag kan inte länka henne)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0