Min roliga Elin :o)

Måste bara berätta detta. kan inte låta bli att skatta åt det. Kanske inte roligt igentligen men jag kunde inte låta bli att skratta i alla fall...

I går satt vi o kollade i reklamen, då va det en bild på en mörkhyad man. Då pekade Elin på bilden och satt det va ett monster...Nej sa jag o försökte bara förklara lite lätt hur det låg till. Sen bläddrade vi vidare. Inget man tänket på så mycke då...Hm i dag när vi skulle hämta pizza i stan så framför oss så står det märkligt nog en mörkhydad man.
Jag ser hur Elin börjar stirra på honom. Jag belv livrädd att hon skulle säga något. Men hon fortsatte bara att stirra. Jag stod nästan o små skrattade för mig själv. Hm i de här lägen märks det rätt tydligt att man kommer från landet eller ? Aldrig sett en mörkhyad människa innan liksom.
Men som tur va som hon faktist inget, phu jag bara pustade ut när han gått sen...Min lilla tjej. måste nog lära henne lite om människans kultur kanske :o)..

Hoppas ni haft en bra dag.

god natt













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0