Jobba

I går va vi på öppnaförskolan. Elin tog sparkren o jag tog Emma i vagnen. å va skönt det va ute. Hade jag vetat det hade jag gått ut tidigare. Men som sagt der va ju 22 minus på natten å sen va det rätt kallt långt in på dagen. Men om man är rätt klädd så är det ju jätteskönt :o).
Men när vi skulle gå hem så yrde snön i luften. Vi va helt fulla av snö när vi kom hem.
Moa följde med hem en stund o lekte lite :o).

På kvällen ringde Madde o sa att de varit inne på förlossningen för hon hade fått lite värkar :o).
hon va öppen 2 cm. Å hoppas det kommer en liten bebis där snart då. Men pratade med henne innan i dag o det hade lungnat ner sig rätt bra :o(. Men snart sätter det nog i gång hoppas vi....

I dag har jag paratat med min chef. Så nu börjar allvaret i gen...På lördag kl 07.00 stämplar jag in igen, till kl 13.30. Lite lagom start tycker jag. Sen  jobbar jag halva söndagen med, 15.30 -22.00. Ska faktist bli lite skönt att jobba lite o träffa sina härliga jobbarkompisar igen :o). Men jag kommer sakna min små.
Ska även jobba helgen där på, natt. En hel natt, 13  timmar. Få se hur det går. Men det kommer säkert gå jättebra. Jobbar ju med Tessan :o). Jag börjar jobba lite helger för att dryga ut min föräldrarledighet. Vill ju vara hemma LÄNGE.
Men jag kommer inte jobba något under veckorna.

hm jag väntar på att min lilla skrutta ska vakna. Hon har nu sovit i över 2 timmar. Måste hinna få i henne lite mat oxå innan vi åker o hämtar storasyster på dagis.
undra vilka smittor hon drar hem med denna v :o(. Nej det får vi inte hoppas hon gör.

Nu ska jag nog väcka henne.

Imorgon kommer Cissi o Oskar hit en sväng på frukost.

Ha en bra tisdag.

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0