Gillestuga

Nu har vi ÄNTLIGEN börjat måla våran gillestuga. Den va i ful furu innan. Jag HATAR furu. Nu ska den bli vit o fin :o).



kolla va ful den är...



Här målas det för fullt. Elin hjälper självklart till :o).Hon har inga kläder på sig som vanligt :op.
Golvet ska bytas, tegelväggen ska oxå målas vit. Kommer bli sååååå FINT. Jag lovar att lägga ut bilder när det är klart. Har ju inte lagt ut bilder på vårt sovrum o hall än. Sorry har bara inte blivit av. Men jag ska göra det nån dag :o).

I går va vi bara hemma o bara va. Jag låg mest o läste en bok. Elin sprang runt o busade, kollade lite på tv. Emma låg o lekte i sitt gym o sov en del. Skönt att ha såna dagar oxå.
Åkte o handlade lite in för helgen. Skulle ju bli snökaos så vi handlade på oss lite så vi inte behövde lämna hemmet typ :o)
På kvällen kollade jag lite på lets dance. Men sen gick det en bra film på 5 an som vi tittade på i stället.

I dag städar jag lite o fixar (som vanligt känns det som). Jonas är ute med Elin nu. Han skottar snö för fullt, med en snöslunga.

Hm jag tror nog Elin länktar efter sommar.



Hon har simmkuddar, baddräkt o mössa, knäppfia.
Hon byter nog kläder ca 10 gånger om dagen. Bara river ut alla kläder ur gadroben. Jag blir GALEN på henne.
Lägger man in kläderna fin när de är nytvättade. Sen bara river hon ut dem på golvet, grrrrr. Sen bara knölar hon in dem igen (om hon äns gör det). När ska detta gå över tro?? Har pratat med mina kompisar som oxå har flickor. De är precis lika dana. Dessa ungar :o(. (nej det hjälper inte att säga till henne, tro mig, jag tjatar varje dag).

min going, sitter o myser i soffan.

Vid frukosten i dag. Glad som vanligt :o)

Nehe nu får jag väl ta tag i min städning här igen. Väntar på att Emma ska vakna så jag kan bädda o fixa där inne me.

Hoppas ni får en mysig lördag.

Kramis





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0