Friska igen :o)

Äntligen är Emma frisk igen. Så nu sover hon hela nätterna igen. Sååååååååå skönt :o).

I lördags va jag o Susse på stan o a6. Å va skönt det va att komma hemifrån. har inte varit hemmifrån själv detta året tror jag. Men det kändes konstig me att inte ha me Emma för hon är ju alltid med mig. Men det gick bra. Fyndade lite kläder :oD. Kul.

I söndags va vi på Englas 1 års kalas o Mattias 30 års kalas. Glömde självklart kameran :o(. Så inga bilder där i från tyvärr.
Sen på eftermiddan va Elin anmäld på dans på Bega i Tenhult. Men va glad hon blev hennes bästis från dagis va där. Alexia. De hade så kul så. vi hade glömt säga det till varandra jag o hennes mamma. vi ses ju varje dag när vi lämnar o hämtar våra döttrar.
Så i morgon el på torsdag efter dagis ska vi träffas så de får leka lite till , tror att olles mamma Anna oxå ska vara med. Hon har oxå en bebis. Så det är vi som är föräldrar lediga som ska ses:o), kul. De är hur goa som helst. Kul att lära känna lite nytt folk.
Sen efter dansen så va en kompis till Jonas, Andreas Fransson där med sin dotter Moa som är lika gamal som Elin. Vi gick på samma föräldragrupp då. Så han frågade i fall vi ville följa med hem på kaffe. Så vi va där en stund o fikade o tjatade lite. elin o Moa lekte för fullt. De ska oxå få en bebis i sommar.

I går va vi på öppnaförskolan är ute. vi va 6 mammor me barn där. Rekord tror jag :o). Elin följde med Moa hem o lekte lite till sen.

Lite bilder från våra dagar :o).

 

Emma med potaismjöl på sina kopper

Elin skär fruktsallad :o)



Emma är lika glad för det, fast att hon har vattenkopper :o)

 Mina fina tjejer

Emma ligger nerbäddad med feber ;o(

going

äter lite gröt.

Nehe nu får jag göra oss i ordning. Alexandra ska åka med oss till Tenhult när jag hämtar Elin.

Hoppas ni får en bra dag.

Kramis

I dag har jag o Jonas varit tillsammans i 9 år, fatta det i 9 år det är ju hur länge som helst ju :o)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej hej! Har utmanat dig ;) Kika in på min blogg.

Hoppas allt är bra med er! Kram

2010-02-03 @ 12:19:36
URL: http://rudisloslovich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0