Elin har tappat sin första tand :o).

Min lilla Elin börjar minsann bli stor. I dag tappade hon sin första tand. Det va för några dagar sen hon kom och visade att hon hade en lös tand.

Hon har tappat den längst ner som syns lite här.Hon är sååå STOLT. Nu har vi en stor tjej här hemma säger hon :o). Go hon är.

Emma hon älskar att bosta tänderna. Först hjälper jag henne, sen bostar hon lite själv. Se va duktig hon är.





Nu i veckan så va vi ute hela familjen och hade lite picknick. Så mysigt så. Emma sov i vagnen medans vi åkte pulka och lekte i snön. Vi hade med oss mackor och varm chokladmjölk.

Elin dricker varm choklad.

Jag o Elin ute i backen.

Vi har varit på¨Monkey town med Elins kompis Alexia och hennes mamma och lillasyster i veckan oxå.


Elin o Alexia (hm bra bild på Alexia :o/)


Emma hade oxå kul :o).

I kväll ska vi hem till Cissi, Per, Albin och Oskar för att fira nyår. Sandra, Anderas, Thea och Hanna ska oxå komma. Vi har nog fira nyår med dem i snart 10 år kan jag tänka mig. Alltid lika kul att träffa dem :o).
Vi firar ju påsk, midsommar med dem oxå. Sen brukar vi träffas där i mellan oxå.
Jag och Cissi träffas lite mer på vardagarna oxå för jag och hon är ju mammalediga nu.

Vi hade en helt underbar jul. Hinner inte lägga in massa bilder på det nu. Men tack för alla fina julklappar våra barn fått. Så nu är Elins rum fyllt igen :o). Emma fick oxå massa nytt. Så hon är sysselsatt här på dagarna :o).

Hoppas ni får en kul nyårsafton. Gott nytt år på er.

Kramis




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0