Söndag

Ja här händer det inte så mycke just nu. Har mest hållt på där nere o ute som sagt o vädret har ju inte varit det bästa så det har inte varit mycke annat o göra. Jonas har fortfarande semester. 1 vecka kvar. I veckan ska vi åka till Gränna o Visingsö :o). Blir nog en vända till Monkey Town om inte vädret blir bättre. Ska till  stan i v med o köpa lite höst skor o sånt till de små.

I torsdags va vi hos Cissi, Oskar o Albin. Kul. Elin o Albin lekte o Oskar o Emma satt o lekte på golvet. Medans mammorna tjatade ;op.



I fredags va Madde, Neo o filippa här en sväng. Kul. Elin va såååå LYCKLIG att Filippa skulle komma. Hon stod 1 timme innan de skulle komma i trädgården o höll span på dem när de skulle komma. Go hon är. Åt lite mat här sen gick vi ute o gå en sväng. Gick ner till pappa o fikade lite. Va där en stund tills pappa skulle ut till lagården. Sen gick vi hem sen igen till oss. Medans våra små sov o Elin o Filippa spelade Wii va jag o Madde plockade kantareller. Gott. Jag har plockat så mycke att jag inte vill ha mer. Har massa i frysen sen förra året med. Men det va en hel mysig dag. Tråkigt att Madde bor i Falköping hade velat träffa hennne MYCKE OFTRAE, själv klart hennes familj oxå :o).
Han är så söt lilla Neo. Men en bestämd liten herre minsan :o). han visar verkligen när det inte passa honom. Tjuter HÖGT. Men så go han är.

I går va Elin på klas hos en dagis kompis Amanda. Hon hade jätteskoj. Hennes bästisar Alexia o Olle va ju oxå där. Så de hade kul . Och jag passade då på att gå på a6 en sväng själv, sååå skönt. Hittade sååååå söta kläder till Emma.
kunde inte låta bli att köpa det :o).
Köpte denna mössa, söt va?

Härlig jacka va?? Självklart hallo Kitty oxå :o). Elin ville tyvärr inte vara med på kort så jag kan inte visa vad jag köpt till henne..


På kvällen va vi hos pappa på kräftskiva. Mmmm gott. FElin tycker det är jättegott med kräftor. Mindre kul för mig som får skala alla hennes, plus mina. Så jag åt nog bara 2. Orkade inte skala mer.

Elin väntar på kräftor, medans jag skalar.

Susse, pappa o Inga-Lill.

Mathilda o hennes kille o Vicktor.

Madde, Engla o Tias.
Å nu är det inte länge kvar tills deras lilla bebis ska komma. Så mysigt så :o).

Mysigt med kräftskiva med familjen i alla fall. Sitta o tjata o bara ta det lugnt. Man skulle träffas alla oftare men tyävrr blir det inte så när man är så många syskon är det svårt att få till.
Men på lördag blir det dop för Neo då träffas vi alla igen, kul.

Nu kommer mamma strax. Hon ville komma o hälsa på mina goingar, mig med hoppas jag :op.

Ha en skön söndag.

kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0