:oD

I dag har jag varit hos doktorn. För att kolla upp min knölar i ena bröstet. Först fick en läkare känna lite. Han sa direkt att han inte trodde det va något. Kändes såååå skönt att höra. Men han ville ändå att jag gjorde en mammografi. Och det visade att det inte va något :o). Känner mig såååå lättnad. Har gått o väntat på detta hela sommaren nästan. Skönt att ha det gjort o fått veta att det inte är någon fara.
Så nu ska jag njuta resten av sommaren....

I förra v va jag Susse och barnen  i Halmstad 1 vecka. Härligt det va. Kunde varit lite bättre väder. Men vi va vid havet 3 dagar i alla fall.
Elin fiskade krabbor för fullt o hade kul.

En av fångsterna

badar lite

spelar lite golf

En glad liten tjej

<3

Goa, söta o snälla Susse <3

I o med det dåliga vädret blev det mycke shoppingturer runt om i Halmstad :o).
Sen blev det mycke skippo spelande o finns i sjön med Elin :o).

På onsdagen kom Susses Tias dit o på torsdagen kom Jonas.

På vägen hem så åkte vi till Ullared oxå :o). Kul kul. Gick i genom på 2 tim bara så vi tog bara det vi behövde.
Inget småkolla här inte. Men det kanske blir en tur dit igen i höst..

Nehe nu ska jag njuta av det sköna kvällsvädret. Jonas har tänt grillen. Det är hans första semester v nu.

Tack Susse för all hjälp denna veckan. Hade inte gått utan dig :op.

Tack mamma för hjälpen i dag med barnen <3.

kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0