Kärlek

Nu efter allt som hänt så känner man en sån enorm kärlek till sina barn. Man kramar o pussar lite extra på dem
Elin går och pratar om det rätt mycke vad som hände, stackan.

I går va vi hos Cissi och oskar o hälsade på. Oskar börjar med blir stor nu. Så söt är han.



Jag tror nog att min lilla Emma börjar krypa snart. hon går upp i kryp ställning hela tiden.





Hon sitter själv också jättebra nu. Jätteskönt faktist. Slipper lägga henne överallt nu. 

Nu när det varit så fint väder har vi ju varit ute mycke, har satt upp bebis gungan. Både elin o Emma älskar att gunga :o).



Min goa stora tjej

Skrattar för fullt :o)

I dag ska jag åka lite tidigare till dagis , för de har öppet hus. Så man får vara med lite o se va de gör på dagis. Kul. Men först ska jag städa lite här på förmiddan. har kommit efter lite med både städ o tvätt nu när vi låg inne någa dagar med Emma. Och sen jobbade jag både lördag o söndag. Men nu får jag ta tag i det. Emma sover nu så jag får väl passa på nu då :o).

I kväll ska jag ut o äta på soya med Angleica o Malin, gott o mysigt.

Hoppas ni får en härlig dag :o).

Kramis

 

Kommentarer
Postat av: Love Oliwers mamma

Hej!



jahaaa okej va otur :( Jag är alltid rädd att Oliwer ska hitta något på golvet men ja svårt att ha koll hela tiden men man försöker!



Jahaaa 10 september?:) ett fint datum. Var hon planerad till 10 september? Oliwer skulle komma 16 september men ville ut lite tidigare :)

kram Love

2010-04-22 @ 09:39:47
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/
Postat av: Ajdinsmamma

Härliga bilder blev det :)

2010-04-23 @ 14:37:17
URL: http://chicmommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0