Härliga vår!


Kolla va söt Emma va i sin nya stickade tröja från mormor. Tack snälla mamma. Den kommer användas nu i vår.

I fredags kom Madde, Neo, filippa, Susse, mamma, Mattias o Engla hit o hälsade på. Så kul. Det va bara Vicktor som saknades :o(. Va länge sen man träffade honom nu. Hm får nog ta och ´bjuda hit honom o Johanna nån dag. I fall han nu vill komma hem till mitt barn hus koas :op.
Men i alla fall bara mysigt att umgås o tjata lite. Åt lite mat o fika. Min familj är den bästa som finns <3
Och vad lilla Neo har växt till sig. Fast ändå är han ju liten än. Så SÖT är han.

Neo


Söta lilla Engla. Som ska bli storasyster i höst. Grattis grattis till både Madde och Tias :o)


Filippa. Kan inte fatta att hon fyller 9 år i maj. Glömmer aldrig när Madde ringde o sa att hon fått en liten flicka.

I lördags va vi hos mamma hela dagen. Jonas va i skogen. Sen på kvällen lagade vi lita tacos. Sen vid 9 gick jag o la mig med Elin. Somnade :o(, va såååå trött. Men jag skulle ändå jobba hela dagen efter så det gjorde inget. Jonas hade med somnat i soffan. Mysig lördagskväll vi fick :op.
Jobbade sen hela söndagen. Men det gick jättebra. Jobbade ju me Jenni och Tessan :o).

I dag på morgonen bakade jag o Elin kladdkaka för att ta med oss till öppnaförskolan. Men kladdig kan jag väl inte säga att den va. Hade väl inne den några min för länge.
Jag tog med min Moa dit för Tina va lite trött efter jobbat hela helgen. Fick med mig Alexandra dit me. Så vi va ett gäng mammor i dag :o). Det va jag, Alexandra, Madde, Anna, Susanna o sen när vi skulle gå så kom det en pappa.
När vi kom hem va vi ute några timmar för det va ju helt underbart ute. Emma låg i vagnen o sov o Elin sprang runt o lekte, Jag satt på en stol i solen o kollade i reklamen o njöt :o).

Denna v en nog rätt fullbokad på eftermiddan. Är nästan nått varje dag efter dagishämtning. Men det är bara kul :o). Ska träffa Vicktoria o Anna nån eftermidda. Sen blir det nog att träffa Susanna o Noel nån dag. Va länge sen de lekte nu. Blir kanske att träffa Tina, Moa o Linn nån dag me. På ons ska jag in o ta spruta på Emma.

Hoppas ni får en skön kväll.

Natti Natti

Angelica jag är såååååå GLAD att allt va bra med dig <3. Tänkte på dig i dag...


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej



Vad det du som bakat. Vad duktigt. Det var gott. Kändes som vi mest kom och fikade och gick. Men tjejerna hade varit lite oroliga hela förmiddagen. Sen sov de som stockar när vi gått hem.



//Sanna

2010-04-26 @ 21:49:19
URL: http://sanna.briland.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0