Systrar besök

I går skulle jag igenligen gått på öppenförskolan men min syster Madde skulle ut hit så då ville jag hellre va me henne. Hon hade me sig Filippa me så Elin hade nån att leka me =). Susse kom självklart me. Så vi systrar fick umgås lite. Vi va nere hos pappa lite me och fikade. Sen åkte vi hem hit och lagade lite mat. Men det va en mysig eftermiddag =).

Jo vi har blivit klara med sovrummet nu. Har sovit där nätter nu, känns jättebra. Det är bara gardiner, krukor, blommor o lampa kvar att stätta upp. Så skönt. Jag ska ta kort och lägga in när jag satt upp allt. Blev sååå snyggt, tycker jag i alla fall.

Nu har jag gått över Bf 3 dagar. När ska den komma ut? Har rätt mycke förvärkar el nått på nätterna så att jag inte kan sova, sen på morgonen släpper det, så då får jag sova några timmar innan Elin vaknar. Så i snitt sover jag nog bara 3-4 timmar per natt. Så man är lite trött nu.
Skulle igentligen åkt till Angelica i dag och fikat. Fia o Tina skulle oxå dit med sina barn. Men vi va inte uppe förrens halv 10. Skulle vara där vid 10. Men jag va helt slut så jag orkade inte. Får träffa dem sen när jag fått tror jag. Har blivit mycke att jag ska träffa folk nu men ställt in i det sista för att jag är för trött. Det känns tråkigt me.

Här är min tokfia på pappas flak =)

Va ska man säga, knäppfia =)

Tänk att jag har en sån här liten snart i gen. Detta är Elin när hon är 3 dagar.

Titta va söt o liten Elin va....det är hon fortfarande =)

Mamma har varit här och hälsat på en stund nu. Hon ville kolla på vårt sovrum.

Nu ska jag lägga mig och läsa lite me Elin. Vi får mysa lite hon och jag.

Hoppas ni får en bra tisdag.

Kramis

Kommentarer
Postat av: Jessica

är förkyld och har as ont i bäckenet som jag haft hela graviditeten, har haft on sen vecka 8 oc varit sjukskriven sen vecka 18 lr nått. Det gör as ont verkligen när bebisen rör sig och jag ligger oftare vaken flera timmar på natten men annars är det väll bra:) hur är det själv?

2009-09-09 @ 16:44:54
URL: http://metrobloggen.se/fitmom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0