Sjuk =(

Oj nu känns det som det va längesen jag skrev här. Men det är fullt upp här. Men i alla fall denna v har varit rätt lugn.
I måndags (tror det va i måndags har ingen koll på dagarna) va jag, Elin och Emma ute och gick med Alexandra, Jamie och Elvis. Elin tycker det är sååå kul att hålla Elvis. Och det va sååååååå härligt väder. Man bara njöt.



Lilla söta Jamie

Sötnosen Emma sover så sött

Sen på eftermiddan kom mamma och hälsade på en sväng =). Alltid lika kul me besök. Har inte haft så jätte många här än. Många är förskylda nu och sen är det skönt och vänta lite så man hinner komma in i det lite.

På tisdagen så åkte jag in själv till stan. Oj va konstigt det kändes. Skulle bara in och köpa en matta till tv rummet, men den va slut den jag ville ha =(. Så jag åkte til IKEA,  hittade lite krimskrams som vanligt. Men man kände stressen hela tiden att man va tvungen att åka hem i fall Emma vaknade,för då är det dax för mat =).
Men när jag kom innanför dörren hade hon precis vaknat så jag hann precis. Va nog bara borta 2 timmar el nått. Men det va skönt att komma hemifrån lite.

Emma för det mesta sover hon. Visst är hon söt..


Detta är Elin, de är ungefär lika gamla där. Elin är bara "lite" gulare. Men är de inte lite lika??



Min stora söta tjej med ny mössa =)

I fredags så körde jag in Jonas till sitt jobb för han skulle byta däck på en av bilarna. Sen åkte vi hem igen. Men när vi väl kommer hem så upptäcker jag att jag inga hemnycklar med mig =(. Hm va skulle jag göra? Pappa va i lagården, Madde va inte hemma. Så jag fick gå och ringa på hos Alexandra och fråga i fall vi fick vänta hos dem en stund. Och det fick vi =). Tur att man har snälla grannar. Men som vanligt när Jonas ska göra någo så tar det ju hundra år =/. Så han va hemma rätt sent, stackas Alexandra som fick ha oss där i flera timmar.

Urch denna helgen har inte varit rolig. Det va nog i torsdag, fick då mjölstockning. Började bara lite smått, jag masserade och och ammade för fullt. Men fick inte bort det. Fick hög feber. Hade 39 graders feber och jätteont i hela kroppen. Har aldrig varit med om nått sånt innan. Sån smärta i kroppen av en mjölstockning. Urch va jobbigt det va. Sen ska man orka ta hand om 2 barn oxå och fixa allt annat me. Inte kul. Men i dag änligen känner jag mig bättre, har verkigen kämpat med att fixa detta själv. Vill inte åka in och få hjälp med att få bort mjölstockningen. Men i fall de håll i sig i dag me hade jag väl fått ge mig och åka in till amningshjälpen. Men är fortfarande lite trött efter att inte kunnat sova av smärtan i bröstet.
Nu ska jag inte klaga mer.

I dag ska jag Elin och Emma åka till mamma och kolla på deras söta små hundvalpar. Kul. Är ju sådär härligt väder i dag me. Hoppas på att vi kan gå ut och gå en sväng. Satt inne hela helgen så det skulle vara skönt.

Emma badar.


Nu ska jag fixa i ordnig oss här.

Hoppas ni får en härlig söndag.

Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0