Nej ingen bebis i dag heller

I går va vi bara hemma o tog det lungt. Men här ringer det och messas mest hela dagarna. Folk ringer o vill veta i fall jag fått. I går ringde det på min mobil, hemtelefonen och ringde på dörren samtidigt. Visste inte va jag skulle ta. Men jag tog dörren. Det va Alexandra. Hon ville kolla på sovrummet. Hon tyckte det va fint =). Men i alla fall jag lovar att jag hör av mig när jag fått min lilla bebis.

När Jonas kom hem efter jobbet i går så gick vi ut en sväng. Elin cyklade jag gick och Jonas åkte skateboard (stava?). Sen va vi i lekparken en stund. Va hur härligt ute som helst i går kväll. Folk pysslade i sina trädgårdar. Hm skulle vi me behöva, men det känns som det får vänta lite för min del i alla fall.

Nu har vi varit o fikat hos Elins farmor o farfar. Skönt att komma hemifrån lite. Har ju inte orkat åka till nån det sista. Men i natt fick jag faktist sova utan halsbränna och värkar. Helt  underbart. Så i dag hade jag ork att göra något.
Sen när Jonas kommit hem tänkte jag sätta upp gardinerna i sovrummet o fixa lite.

I morgon ska jag till barnmorskan igen. jag som hade hoppats på att slippa gå fler gånger =/. Men men va gör man.

cyklar lite

Jätte naturligt leende =)

Nu ska jag fixa lite mat här. Nått nytt igen. Va ett recept soppa i dagens aftonbland som verkade gott, det ska jag laga nu. Det är en soppa med kyckling, purjolök, färska champinjoner, selleri,paprika, hönsbuljong och nån mat yughurt i. Lät gott tyckte jag. Jag älskar att testa nya maträtter.

Hoppas ni får en skön kväll.

kramis

Kommentarer
Postat av: ida o hugo

Vad söt hon är Elin :-)



Jag vet hur det känns. Folk bara frågar o frågar om det kommit ngn bebis , men jag lovar, ni hör nog ifrån mig om jag fått!!!!! (gick ju över 1 vecka och 6dgr med Hugo). Hoppas du få snart. Kram

2009-09-09 @ 17:58:25
URL: http://famerixon.blogg.se/
Postat av: Carolina

Vilken fin tjej :)

Tänkte tipsa om att jag har en tävling hos mig där man kan vinna en amningströja från Boob - kanske en tävling som passar dig? :) Kram

2009-09-10 @ 20:40:40
URL: http://www.carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0