Mysdag =)

I går lämnade jag Elin på dagis för första gången då på 3 månarder. Och hon hade jättekul. Hon började leka med barnen med en gång. Och det va rena babyträffen där på dagis. Det va 4 mammor som lämnade sina barn som hade små bebisar med sig. Det stod bilbarnstolar lite överallt tycker jag =). Emma va yngst då, sen va de Fias lilla Eddie på 2 månarder sen va det 2 mammor till och deras va 3 månarder. Hade aldrig träffat dem tidigare. Blir ju så när alla lämnar och hämtar olika tider. Så nu kommer jag träffa dem 3 dagar i v när jag lämnar Elin. Jätte snälla verkar de vara. Pratade en hel del med Elins kompis mamma. Hon tyckte vi skulle gå på öppna för skolan tillsammans. Och sen tror jag nog att våra kära döttrar kommer vilja följa med varandra hem så småningom så vi kommer nog träffas =). Men det är alltid kul att träffa andra mammor som är hemma med sina små och har fler barn i samma åldrar så de kan leka.
va inte hemma förrens halv 10 i går, lämnade kl halv 9. Stod och pratade med Fia och de andra mammorna. Jaja tid har vi ju =).

Träffade oxå på Tina, Moas mamma i Tenhult i dag. Vi bestämde att vi skulle ut och gå på fredag med våra barn. Elin och Moa ska cykla och vi går med våra bebisar i barnvagnarna. Alltid kul att lära känna nya människor.


I dag har Cissi varit här på en fika och för att kolla på vår lilla Emma. Fick så söta Hallo Kitty kläder av henne.
Det är exkat 1 månard kvar till hennes bebis är beräknad, spännande. Så det blev mycke förlossning och bebisprat =). 

Cissi och Emma

Lite mys med storasyster

Söta så


Elin kaninte låta bli att pussa på henne =D. Gulligt.

Ser nästan lite busig ut.

I går efter jag hämtat Elin på dagis så åkte vi till mamma. Emma bara sov och sov. Så vi satte på en film till Elin och sen en jättebra film till oss. Elin somnade hon oxå. Hon va väl helt slut efter dagis. Så jag fick njuta och kolla på film. Sen lagade mamma jättegod mat. Lax med nån räksås till, så himlans gott. Sen kom Susse, hon hade varit så snäll ooch köpta lite tjockade vantar till Elin. Det hade jag totalt glömt bort när jag va i stan att hon behövde det. Tack snälla för hjälpen med det. Jag kommer ju inte i väg till a6 el nått nu när Emma är så liten. Vågar ju knappt gå in i affären för alla baciller =/. Men  hon har faktist varit inne på Konsum nu.
Sen kom Victor oxå för att kolla på Emma. Han har ju varit förskyld. Kul att träffa lillebror =). Hoppas nu att du victor ringde det där samtalet vi pratade om, det är viktigt (du vet vilket jag menar).

Nej jag blir såååå less. Nu har jag mjölkstockning igen. Har nu fått 38 graders feber och ont i kroppen igen =(. Nu är det ju rätt kallt ute så jag vet inte i fall jag blivit kall, tycker inte det för jag har alltid tjock vadd i bhn för att hålla värmen.Så nu är det bara att amma för fullt och  massera =/. urch det gör sååååååååå ont.

I dag ska Jonas åka och köpa ett babygym. Emma fäste blicken jättebra nu, så det kan vara kul för henne kanske. När man pratar med henne så ler hon såå sött, man bara smälter. Å det är verkligen sååå mysigt med bebisar.

Å i kväll börjar Grays =D. Det har vi väntat på. Så i kväll blir det tv kväll. Måste ju se Idol kl 20.00 med.

Måste bara visa de här bilderna på Elin o Emma. De är sååå fruktansvärt lika.

detta är Elin

Detta är Emma.
Visst är de lika ??? Känns som det är Elin igen som är bebis =).

Nu ska jag ta hand om mina tjejer.

Ha en mysig onsdagskväll.

kramis



Kommentarer
Postat av: änglavakt

Vad fina dom är!!!! Hoppas att du slipper febern snart! Du får följa med Madde hit ngn förmiddag på lite fika! Kram på er

2009-09-30 @ 21:34:17
URL: http://anglavakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0