Min familj.

I söndags va Madde, Mattias o Engla här och hälsade på och lämnade presenter till mina 2 små söta barn =). Jättefina kläder, tack så jättemycke. Tack alla för att ni tänker på Elin oxå.
Engla känns verkligen stor mot lilla Emma nu. Elin hade fullt uppp att busa me henne.

Madde o Emma

Tias, Madde, Engla o Elin

Goa Engla

På söndags eftermiddan kom Susse en sväng. Så jag, Elin, Susse o Emma gick ut och gick. Gick ner till pappa och åt lite plommon och pratade lite me Ingalill, Mattias o Madde. Det va riktigt kallt i luften, känns att det är höst nu. Men jag tycker hösten är sååå härlig.

Mys med storasyster, Emma är inte så jätteglad just då =p

Titta hon har ögonen öppna. Det är inte ofta. Hon sover mest.

Det går jättebra nu med ammning och allt. I natt vaknade hon vid halv 2 och sen somnade hon om. Sen vaknade hon runt 6 tiden igen och åt, sen somnade igen. Hon gråter inte äns, bara suger lite på sina händer, men jag vaknar av det direkt =D. Sen sov hon till nästan 9 igen. Så snäll hon är. Massa mat har jag till henne. Det sprutar åt alla håll =p. Va på läkar besök med henne  i går me. Allt va bra med henne, så skönt.
Madde va så snäll att hon hade Elin för man får inte ta me syskon in dit. Tack snälla för hjälpen.
Jag sprang in snabb på H&M och köpte lite nya kläder till Emma =). Givetvis något till storasyster oxå. Finns såååå mycke sött nu, men jag hann inte kolla. Jonas o Emma satt i bilen och väntade.

Sen väl hemma så kom Alexandra in med jättesöta kläder till Emma. Tack sååå mycke. Hennes lilla Jamie är såå söt me.
Jag o Elin åkte i väg o handlade lite på eftermiddan. Känner att jag vill ägna mig åt henne specielt nu för det är en känslig situation nu. Blandade känslor är det för Elin. Hon är van att få ALL uppmärksamhet. Men det kommer nog bli bätttre snart hoppas jag. Men hon är sååå mån om Emma. Pussar o kramar och håller på me henne. Så sött är det....

Nu tänkte vi gå ut en sväng och gå. Så härligt väder är det i dag =D.

Sover så gott.

Hoppas ni får en härlig dag.

Kramis

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Så fin hon är lilla Emmis, Och Elin med självklart :) Emma ser ut som hon ändrar sej varje dag nu :) Pussa dina underbara prinsessor från mej <3

2009-09-15 @ 19:37:21
URL: http://lillasysterandersson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ne ingen bebis ännu 13 dagar över nu blir igång satt på måndag om inget hänt

2009-09-19 @ 07:23:07
URL: http://metrobloggen.se/fitmom
Postat av: lotta

ååååh vilka fina flickor du har :-)

2009-09-20 @ 09:12:21
URL: http://lottablomberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0