lördag

Skulle vara hos mamma vid 11 tiden i dag. Hm va nog där kl 12.00 =/. Det tar längre tid nu när man ska göra i ordning 2 små tjejer innan man ska åka i väg. En som ska äta hela tiden (nästan) och bytas blöja på rätt så ofta. En tjej som bara säger "jag ska bara göra det först". Så det tar hur lång tid som helst innan men äns kommer i väg. Sen ska man helst göra sig i ordnig själv oxå =p.

Men ialla fall, hos mamma blev det fullt hus igen. Jag, Elin, Emma, Susse, madde, Filippa, Tias och Engla kom dit., Jätteul, bara Victor som fattades. Men jag tror nog att han fortfarande är förskyld. Men det va mysigt. Tog så fina kusin bilder på de små. Hm men det togs många kort kan jag säga. Inte så jättelätt att få 4 tjejer att kolla in i kameran sammtidigt =).

Kanske inte den bästa bilden.

Min älsklingar

Söta tjejer

Min tuffa tjej med benvärmare och allt =).

Fick jättesöta kläder till lilla Emma från Madde, Per och Filippa. Det va en body som det stod lillasyster på och ett par jättesöta byxor till. Sen fick Elin oxå en leksak, som både jag och Jonas oxå tycke va jättekul, så vi tävlar för fullt här jag, Jonas och Elin =D. Tack så jättemycke.

Nu ska vi strax i väg och köpa pizza. Hm får se var det blir. Blir nog stan om Jonas får bestämma =/.

Systrarna myser lite på den nya pläden

Emma kanske inte tyckte det va riktigt lika mysigt som Elin =p.

Hoppas ni får en mysig lördags kväll.

kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0