Lite kort

stolta mormor

Susse o Emma

Stolta storasyster o Emma

åker i vagnen första gången



I dag har vi varit ute o gått lite. Jag Elin o Emma. Elin cyklade o jag gick me vagnen. Kändes så bra =).

Va inne o hos Alexandra o Jimmy innan (grannarna). Fick låna sååååå söta kläder av henne som Jamie växt ur. Så snällt. Nu har man ju inte så mycke kläder. Fast jag har massa på vinden som jag ska plocka ner me sen Elin va liten.
Mamma o Olof har varit här i kväll med MASSOR av kläder. Så SNÄLLT, tack sååååå jättemycke för allt. Och tack för kläderna o filmen till Elin. Tack för att ni finns =).

Mattias o Engla va här en svän innan me o kolla på Emma. Men hon låg bara o sov. Men när mamma o Olof va här så kollade hon jättemycke. Såååå söt är hon när hon ligger där o kollar o snuttar på sin hand.
Å det känns så bra nu. Är sååå lycklig, går inte beskriva.

Nu ska vi grilla lite och ha lite mys me Elin.

Hoppas ni får en härlig lördags kväll.

Kramisar

Kommentarer
Postat av: sara

Grattis till er... åh vad fin hon är. Hoppas allt gått bra och att ni fått en snäll bebis som inte håller er vakna hela nätterna... KRAM

2009-09-12 @ 21:31:11
URL: http://sarainthecity.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Emma är så söt!Stort grattis än en gång!! Kramar Jimmy, Alexandra & Jamie

2009-09-12 @ 21:54:27
URL: http://alexandramaxon.blogg.se/
Postat av: Tessan

Va fin hon är. Krama hela familjen från mig!

2009-09-13 @ 16:04:41
URL: http://tessanaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0