Kräftskiva

I går va det beräknad datum, men ingen bebis kom =(. Trodde dock inte heller att den skulle komma på exakta datumet, händer nog inte så jätteofta. Men nu är man full gången i alla fall, å det är skönt.

Vi tog sista magbilderna igår på min mage. Så såhär ser jag ut fullgången.



stor mage jag har

Sen bar det i väg på kräftskiva hos mamma. Jättekul. Hela stäkten på mammas sida va där. Barnen badade för fullt. De hade jättekul, medans deras föräldrar roade sig me annat =).













bror tias blev tyvärr suddig =(

Jag tog en massa bilder men de blev så suddiga tyvärr så jag kan inte lägga ut dem. Men vi hade kul i alla fall. Gott va det me kräftor me =).
Tack mamma o Olof för en jättekul kväll =).

I dag har jag haft massa förvärkar. Skulle åkt på barnkalas i dag men jag orkade verkligen inte. Men nu är det bättre i gen =(. Tyvärr säger jag nog om det, för jag vill verkligen få ut min lilla bebis nu.
Jag o Elin har bäddat bebissängen i dag me =). Det va så mysigt så. Självklart provlåg Elin den. Så nu är allt klart för den lilla att komma. Jonas har hållt på här hela dagen i sovrummet. Han har satt i hop garderoben nu. Han ska börja me sängen nu.
Nu ska jag o Elin i väg o handla lite.

Hoppas ni får en mysig söndagskväll.

Kramis

Kommentarer
Postat av: Jessica

ingen bebis ännu`?

2009-09-09 @ 15:41:30
URL: http://metrobloggen.se/fitmom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0