1 dag kvar ♥

I dag är det bara 1 dag kvar till beräknat datum, känns otroligt. Så länge som man väntat på detta datum och i morgon är det. Denna gradivitet har gått så fruktansvärt fort. Men nu får vi väl se när det sätter i gång.
Hade faktist lite molvärk i går kväll, så jag gick och la mig. Va rädd att det skulle sätta i gång utan att jag fått sova nått =). Men det hände inget mer =(.

I går började Jonas lägga golvet, ååååå va snyggt det blir =D. Fick oxå springa över till Alexandra för att få receptet på kladdkakan. Så Elin o jag fick baka kladdkaka för 2 gången denna v. Jonas är nog sympatigravid el nått. Han vill ha mer sötsaker än jag =p. 

I morgon är vi bjudna på kräfskiva hos mamma, hela släkten kommer. Ska bli jättekul att träffa alla, inte så jätteofta man gör det. Det ska bli sååå gott me kräftor =). Elin tycker om det oxå, kul. De ska även värma upp poolen så de som vill kan bada i den. Inte jag kan jag meddela =). Men de små kan jag tänka mig gör det.

På söndag är vi bjudna till Cissi, Per o Albin. Albin fyllde 4 år förra veckan så vi ska dit på kalas. Hm va kan man köpa till en 4 åring kille? Hm det får nog Jonas fixa. Kul för han att köpa pojk leksak för en gångs skull.

Ska nog in till byggmax i morgon me och köpa lister till sovrummet. Måste laga paj me till kräftskivan. Det är knytkalas. Hm vet inte vad för paj jag ska göra än. Blir nog tacopaj, smidigast =).

Nu ska jag och Elin pussla lite.

Hoppas ni får en härlig fredag.

Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0