Ute i det härliga höstvädret.

I går va Elin på dagis, då passade jag mest på att vila. Har varit rätt trött det sista. Kan inte slappna av riktigt och sova hårt riktigt än. Vaknar av minsta lilla pip från Emma. Men jag hoppas jag kan göra det snart, för man är ständigt trött =(. Ändå så sover Emma hela nätterna så jag behöver inte alls vara vaken =/. Knäppa jag bara som inte kan sova....
Efter vi hämtat Elin på dagis så åkte vi till hennes famor och farfar på en liten fika.Efter det åkte vi förbi Angelica för hon har ännu inte sett lilla Emma. Fick så jättesöta kläder av henne, de va från henne, Tessan o Fia. Tack så jättemycke, de va jättefina =).

I dag har vi varit ute o gått med Tina, Moa, Linn, Madde, Engla, elin o Emma. Elin o moa cyklade o vi gick med barnvagnarna. Blev tyvärr en kort sväng för Emma bara skrek o skrek =(. Så vi gick hem till Tina på en fika i stället.
Elin o Moa lekte för fullt. Och vi satt och tjatade. kul =).

Elin redo att ta på sig o gå ut och leka...

Engla trött i vagnen

Linn

Tokfiorna lekte för fullt. De blev helt svettiga av all bus.

fikar

Mini Tias =)(är ju min bror Tias dotter)

När vi kom hem därifrån. Fick tvinga med mig Elin hem, de hade sååååå kul. Så fick Emma ligga lite i sitt babygym, där trivs hon bra.

Emmasötis



Nu är Emma faktist vaken lite mer. Så kul, man får mer o mer kontakt med henne. Ler och följer blicken jättebra=).

I kväll blir det lite myskväll här som vanligt på fredagar. Jag ska laga nån ny kycklingpaj med bacon. Tänkte ha den nästa helg när Sandra, Andreas m barn, Cissi, Per o Albin kommer. Men vill testa den innan så den är god. Annars får jag hitta på nått annat tills dess.

Jonas ska jobba i helgen, så i morgon åker vi nog hem till mamma en sväng. Ska fixa Alexandras hår med på eftermiddan, hon ska på inflyttingsfest. Hoppas på att jag kan fixa till det snyggt, vi får väl se =p.
Annars blir det nog lugnt i helgen. De har ju hoppborg på Jonas jobb i helgen, får se i fall vi åker dit en sväng på söndagen, i fall det är lite folk. Vill inte åka dit med Emma i fall det är för mycke folk..

Nu vill Emma ha mat.

Ha en härlig fredagskväll.

kramis




Kommentarer
Postat av: Tessan

Gud, va lika de är systrarna. Nu måste vi träffas snart! Kram.

2009-10-04 @ 19:02:06
URL: http://tessanaxelsson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jo vi är nöjda, där vi bodde innan hade vi en över badkaret men vi har inget badkar så fick köpa nytt och det är bra att man kan ställa undan det om man får gäster

2009-10-06 @ 08:58:57
URL: http://metrobloggen.se/fitmom
Postat av: Jessica

jo han e stark i nacken det var Neo också vet inte vad det beror på faktiskt alla är väll olika, tror han e starkare än snittet

2009-10-06 @ 09:10:48
URL: http://metrobloggen.se/fitmom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0