Utan bil =(.

Helgen va lugn som vanligt. Jonas jobbade hela helgen. Men Jonas föräldrar hämtatade Elin för att hitta på nått med henne för att jag skulle få vila lite. Snällt =). Men Emma va inte riktigt på humör i lördags. Hon ville bara tutta på mig annars bara skrek hon och skrek. Hon hade nog lite ont i magen =(, stackas liten. Så jag åkte ut till mamma en sväng för att hon skulle somna i bilen. Och det gorde hon =). Men hon sov inte alls länge. Senare kom Alexandra in för jag skulle fixa håret på henne. Och det va inte lite hår heller, hon har hur tjockt hår som helst och långt. Sen skrek Emma massa så jag fick stå och amma henne, försöka hjälpa till med håret, hm inte så lätt. Men till slut somnade hon, så jag kunde göra håret klart. Tog en rätt bra stund, men fint blev det =D, hoppas hon blev nöjd =p.
Sen hade Elin feber oxå så hon va inte heller pigg =(. Rolig helg.

Söndag sålde vi vår V70 =(. Så nu är jag utan bil i några dagar, tråkigt. Jonas föräldar va här en sväng på söndagen med. Vi fikade kanelbullar, va kanelbullens dag. Sen hade vi glömt handla frukost, kaffe, böd, pålägg. Tror du inte då att de åkte och handlade det och kom ut med det till oss. Vi har ju ingen affär här ute. Så snälla de är. De köper presenter till våra barn hela tiden. Snällare svärföräldar får man leta efter tror jag =).

Måndag. Va vi hemma på förmiddan sen gick vi på öppna förskolan här ute. Moa och Linn va sjuka så det va bara jag och Madde med våra barn. Elin gjorde typ allt för att reta Engla, tog hennes leksaker bla. Hon hade väl inget att göra, men alltid kul att retas ju...
Jonas va på Ikea med i går och inhandlade lite nytt till vårt tv rum. Kommer bli jättsnyggt tror jag =).

Lite bilder från våra dagar. Tar bilder mycke nu =).



Min fina Elin

Hon är så rolig Elin. Om vi ska åka nånstans så säger hon. Då vill jag vara finklädd precis som du mamma =). Söt hon är.

Elin redo att cykla bort till öppnaförskolan =).

I dag ska vi går ut och cykla lite, el jag går med vagnen och Elin cyklar. Elin fick vara hemma i dag från dagis för att jag ingen bil har.  Men i morgon har jag det igen =).

elin innan dagis i förra v.

Emma sover gott i soffan.

Nu ska jag ta hand om mina tjejer.
Hoppas ni får en bra dag.

Kramis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0