Tjej dagar =).

Onsdag

Lämnade Elin på dagis vid halv 9. Åkte sen till BVC och vägde och mätte Emma. Hon väger nu 4200 och är 53 lång. Hon växer så det knakar, precis som hon ska =). Sen bar det i väg till Maxi, skulle köpa hårfärg och strumpbyxor. Första gången Emma va på Maxi, frågade faktist på BVC om det va ok att åka dit. Pga infektionsrisken. Men kl va ju inte mycke och vid den tiden så är det inte mycke folk, så hon tyckte det inte va någon fara. Man ska inte isolera sig heller, man måste få leva ett normalt liv fast man fått bebis tyckte hon. Tycker jag me, fast man är ju försiktig ändå....
Hämtade sen Elin vid halv 2. Sen bar det iväg till Lekeryds kiosken för att köpa glass med Susse. Musigt va längesen nu. Sen åkte vi hem till oss för att färga mitt hår. Hm syns inte mycke måste jag säga....
Mys att umgås me syster min. Har inte blivit så mycke av det den sista tiden.
Fixade lite mat, sen åkte vi hem till mor min. Är så tråkigt att vara hemma när Jonas jobbar hela tiden. Han har kommit hem sen varje dag denna v =/. Så då vill inte jag vara hemma på kvällarna själv. Han har kommit em runt 9 tiden varje kväll. Och det är faktist lite mer jobb nu när man har 2 barn, så det hade varit skönt om han kom hem tidigt så man får "lite hjälp" nån gång..... Jaja får väl hoppas det blir bättre nästa v..

Torsdag.

Lämnade Elin som vanligt halv 9. Åkte sen till fiket och köpte fika till oss tjejer. Anglica, Shpresa och Fia skulle komma på besök. Fick så jättefina kläder av dem och en jättefin blomma. Tack så mycke =). Sen satt vi där och tjatade om allt och inget typ. Mycke bebis och förlossning =p. Både jag och Fia har ju just fått bebisar så det blir ju mycke prat om sånt då. Sen självklart om massa annat oxå =D.
Shpresa åkte sen med mig till Tenhult för att hämta våra barn. Anglica skulle hämta kl 1 och vi halv 2. Så då passade det bättre att hon åkte med mig.
Sen när jag hämtat Elin så åkte vi till Anglica. Elin lekte med Hanna och Bella lite, medans jag och Anglica fick umgås lite till =). Anglica hon är nog världens snällaste tror jag, skönt att man har henne som vän =).
Jag Anglica och Emma åkte till Svenssons en sväng för att köpa blomma till våra vän Tessan, för hon varit sjuk nu och haft det jobbigt. Bella passade då Elin. Men va mycke snyggt de har där, vill köpa massa.Sen va vi oxå inne på butiken, finns massa fint där me =). Men vi köpte inget. Sen mötte vi Tessan för att ge henne blomman. Kul att prata lite med henne, va jättelängesen vi sågs. Jag har ju inte jobbat på ca 3 månarder...
Tack Angelica för en mysig dag =).

Åkte sen hem till mamma igen, för Elin ville såååå gärna träffa hundvalparna. Så vi åt lite glass och mös framför brasan.

Fredag

I dag är det fint väder. Ska strax ge Emma mat och sen gå ut och gå lite med mina härliga barn.

Hoppas ni får en härlig dag.

Kramis

Lite bilder oxå =)

Shpresa

Angelica söver Emma

Fia och hennes son Eddie



sover som vanligt.

Min underbara Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0