Stackan!!

I onsdags efter jag hämtat Elin på dagis så kom Susse hem till oss. Fikade de "små" bullarna från fiket. Oj de är verkligen jättegoda. Hm det va min nyttiga v detta =p.

Det är rätt jobbigt här nu i våra familjer. Tänker bara på Carina. I natt blev det inte mycke sovande. Man kan inte sluta tänka på henne. Min underbara moster. Hoppas bara hon vet hur mycke man bryr sig om henne o tänker på henne. Men vad hjälper det i gentligen?? Vi kan ju inte göra något?

Färgade håret på Alexandra me på kvällen. Hoppas det blev bra. Hade ju en "hjäpreda" brevid oxå =p.

I när jag lämnat Elin på dagis åkte jag hem till Angelica. Sen bar det i väg till Eko hallen. Sen blev det maxi. Sen åkte vi ner till stan. Å va skönt det va ute, man bara njöt. Hittade lite kläder på Gina som vanligt.
Hade fått lite pengar av min kära sambo för att köpa något till mig sälv =D. Gulligt.
Hittade en jättesnygg jeans tjol, men jag vill helst gå ner mina kg först. Hm får se i fall jag åker in nån dag nästa v o kollar på den igen, för den va verkligen såååååå snygg. Och jeans tjol använder jag jättemycke nu. Särkilt nu när jag inte använder mina jeans än. Får väl på mig dem, men de sitter rätt tajt. Det är ju storlek 27 på de flesta jeansen jag har så jag måste gå ner för att få på mig dem igen =(. Men nu får jag väl gå in för det lite kanske.....
Sen åt jag o Anglica på Åhlens. För Emma va hungrig så vi va tvungna att sätta oss nånstans. Mysigt. Angelica fick springa o hämta allt till mig för jag va tvungen att amma, man är bara så låst när man ammar. Tack snälla för all hjäp.
Men jag va orolig för lilla Emma. Det roslade i bröstet på henne när hon andades, särkilt när hon  grät.
Så när jag hämtade Elin på dagis så åkte jag ut till mamma för att höra va hon tyckte. Anglica tyckte jag skulle åka in med henne. Mamma tycke jag skulle ringa in till akuten. Så jag ringde in. och vi fick komma in med en gång.
Hämtade upp Jonas på jobbet. Elin fick stanna hos mamma, å lika glad va hon för det =):
Men som tur va det ingen fara. Bebisar kan visst vara rossliga i bröstet utan att det är nån fara. Det är värre i fall det sätter sig i näsan för då blir det svårt att andras när man äter å så. Så det va skönt.
Men man va lite rädd att de skulle vara tvunga att suga bort det. Min lilla plutta har redan fått åka till doktorn. hon är hela 6 v redan. det är inte klokt va tiden gått fort. Men hon är ju så mysig nu.
I dag sov vi till halv 10 hela tjej ligan =). Skönt.

Va inne o tog kort på Emma nu när hon ligger o sover i min säng. Har pallat upp henne lite med kuddar så hon kan andas lättare utan att det rosslar för mycke för henne.



Sötnos

I dag vet jag inte va vi ska hitta på. Får väl städa lite o fixa.

Hoppas ni får en bra dag.

Kramis

Tänker på dig Carina, hoppas du blir piggare snart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0