Oj då

va längesen jag va här och skrev. Hm vet inte i fall jag minns allt jag gjort sen sist =).
Men jag ska försöka minnas det roligaste vi gjort.

I torsdags förra v va jag på stan för första gången med Emma. Gick med Susse, Madde o Enlga. Å va skönt det va att kunna gå lite på stan. Det kändes som det va evigheter sen =p. Mysigt det va att gå med barnvagn, har inte riktigt vant mig vid det än. Emma va jättesnäll, sov typ hela tiden. Så vi kunde shoppa för fullt =D. Nejdå köpte inte så mycke. Bara 2 tröjor på Gina. Hm tycker Gina skulle finnas på a6. Inte alltid man känner för att gå nere på stan.

Fredag.
Jonas va pappa ledig. Så vi skulle passa på att åka in och stor handla. Det är ju såååååå tråkigt. Men det måste ju göras nångång tyvärr. Elin va hos farmor o farfar. Lugnast så =p. Emma va me såklart. Men hon sov hela tiden. Min snälla lilla tjej. Å hon är såå mysig nu. Jollrar o ler för fullt, jag bara smälter. Å min kärlek till mina  tjejer är sååå STOR.
Sen på kvällen hade jag, Emma o Elin fredagsmys i soffan. Vi kollade på idol och åt popcorn. Jonas är inte så där jätteglad i det, så han satt vid datorn =/.

Lördag.
Va vi hos mamma o Olof. Vi kollade på Dirty dancing. Å den är ju sååå bra. Hm har nog sett den över 20 gånger el nått. Min kompis Sara älskade verkligen den filmen när vi va i 13- 14 års ålder. Så det blev att man kollade på den hur ofta som helst, men än har jag inte tröttnat på den =).
På kvällen åkte jag Susse, Elin o Emma till Huskvarna och köpte kina mat. Köpte med oss hem. Mums de va gott. Susse va hos oss hela kvällen . Blev lite tv tittande och tjatade.

På måndagen va vi på öppnaförskolan som vanligt. Emma bara sov o sov där. Så jag har det lungt där. Elin o Moa leker ju hela tiden . Sen följde Elin med hem till Moa o lekte lite. Kul för dem. Nästa gång får Moa komma hit o leka. Får väl turas om lite.

I går efter jag lämnat Elin på dagis så åkte jag till Anglica. Vi skulle åka till Tina o fika. Fia o Eddie skulle med följa med. Å så fint Tina hade. De bor i de där nybyggda husen nedanför Järabacken. Jag vill oxå ha nytt hus =). Slipper man renovera hela tiden.Vi hade det jättemysigt i alla fall =).
Sen på eftermiddan va farmor o farfar här o hälsade på. Blev en andra fika denna dag då. Hm hur ska jag gå ner dessa 5 kg om det fikas hela tiden =p. Jaja det gör jag säkert om jag är duktig nångra veckor.

Idag skulle jag igentligen följt med mamma till moster Carina. Men hon ligger på sjukhus för att hon va så dålig =(. Å man blir sååå ledsen. Vet inte va jag ska skriva om det. Gå in på hennes blogg som jag länkade så vet ni.....Man kan inte sluta tänka på henne.

på tal om det så har min knöl i bröstet försvunnnit =D. Å va skönt, slipper man oroa sig för det me.

Så i dag blir det lugnt här. Kanske tar vagnen o går en sväng sen.
Fick väcka båda mina tjejer vid halv 8 i dag. Skönt det är att Emma sover hela natten, helt underbart. Hon hade säkert sovit länge till för det va svårt att väcka henne till o med. Men så fort hon kom i mot min hud så började hon öppna munnen, gnyr o söker  efter mig, så hon va nog hungrig. Söt hon är. Men nu sover hon igen.

I morgon ska jag gå på stan med Anglica, Tina o Fia. Kul. Hoppas man hittar nått fint, fast helst ska jag inte köpa nått innan jag gått ner mina 5 kg =(.  I alla fall inte byxor.

Lite bilder från våra dagar.


Sover Emma o Eddie hos Tina



Snälla Anglica gick med Emma o myste =).


Fia o Eddie. Vilken stor skilnad det va mellan Emma o Eddie. Det skiljer 1 1/2 månard på dem.


Sötnosen


Hm nån som vill vara bebeis igen kanske? Fattas bara tutte med =p.
Rolig hon är.

Elin är så rolig. Hon frågade va jag hade gjort när hon va på dagis. Då sa jag att  jag varit o fikat med Angelica, Fia o Tina. Då sa Elin. Jag vill inte gå på dagis. Jag vill följa med dig och fika med dina kompisar. Rolig hon är =).

Nej nu ska jag njuta av lugnet här.

Hoppas ni får en bra dag.

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0